آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

دختر نازمون آوا

آوای پر جنب و جوش

1390/10/7 1:14
نویسنده : مامی
1,583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آوا جونم قلب

الهی مامان فدات بشه با اینهمه کارهای دوست داشتنیت امروز یه عالمه مطلب و عکس برات دارم

می دونی واقعا نمی رسم ... نمی دونم چرا اینو اول یا آخر همه مطالبت می نویسم ولی کلا تو خود

معجزه هستی بد جوری به دل نشستینیشخند

خوب نمی دونم از کجا شروع کنم .... هفته پیش یه مقدار دوباه خس خس سینه داشتی

احتمال زیاد حالت الرژی به اینهمه آلودگی هواست ولی بازم بردمت دکی

 در یکسال و سه ماه و سه هفتگی:

وزنت بلاخره به 10 رسید و ما رکورد زدیم و تونستیم وزنت رو دو رقمی کنیم تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com

قدت رو نذاشتی دکی بگیره برای همین قرار شد تو خواب خودم قدت رو بگیرم که هنوز نرسیدم

الان اینقدر هستی:

آوا

از در و دیوار بالا میری و روی همه وسایل می شینی و یا میایستی... خیلی صندلی دوست داری

برای همین آزاده جون زحمت کشیدن و برات 3عدد صندلی خریدن یکی برای خونه خودمون دوتا هم

برای خونه مادربزرگها ...

اینم یه نمونه از دوستیت با صندلیزبان

صندلی

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

دوهفته پیش رفتیم خونه عمه نادیای خودم و تو کلی با ثمین جون عمه نفیسه بازی کردی

آوا و ثمین جون که تازه موهاش رو کوتاه کرده بود :

ثمین

اینم عضو جدید خونمون آمنه خانم دوست شما که کلی باهاش بازی می کنی:

آمنه

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

چند شب پیش شب یلدا بود و ما هم دعوت شدیم خونه خاله مریم بابا خیلی بهمون خوش گدشت

و البته روز قبلش من شما رو بردم مراسم شب یلدای پالیم که بسیار بهم ریخته و نامرتب بود

زیاد برای گروه سنی شما مناسب نبود ولی تو هم در حواشی برنامه کلی برای خودت بازی کردی

و در آخر یه صندلی پیدا کردی و کلی از این اکتشاف بزرگت مسرور شدی:

آوا

آوا در پالیم

پالیم

این عروسک هم که بغلته ببریه که تو پست قبلی گفته بودم .... خیلی دوسش داری و تو اکثر

مهمونی ها شما رو همراهی می کنه

 بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

این هم تخت خوابت که کلی براش ذوق می کنی و از وقتی اوردمش اتاق خودمون فقط تو تختت می خوابی

و حتی وقتی که من میارمت کنار خودم زودی قل می زنی تا برسی به تخت و خدایی جای ما هم باز شد

و تو هم سر و سامون گرفتیقلب

تخت

البته روزی هزار بار با دور تختی هات دعوات میشه و می خوای روبان هاشونو بکنی و از زیرشون دستت

رو ببری لای نرده و خلاصه بساطی داری با این محافظها ....

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

اینم اسباب بازی جدید شما که حداقل روزی 2تا 5 دقیقه روش راه میری و بسیار هم حرفه ای

من نمی دونم از کجا یاد گرفتی من خودم که میرم روش دچار بحران سرگیجه می شم و اصلا نمی تونم

دوام بیارم ولی آوا خانم ریزه میزه حسابی روش راه میره و خوشش هم میاد

تردمیل

دیروز ازت فیلم هم گرفتم تا بعدا بببینی که چه ورزشکاری بودی و چقدر پشت کار داشتی

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

اینم نقاش کوچک خونه ما که گاهی هم روی سنگهای کف سالن و البته روی فرش هم به نقاشی کردن

ادامه میده ... با هردوتا دستت فعلا نقاشی می کشی و خط خطی می کنی و به قول عمه حمیده هنوز

دست غالبت مشخص نشده ... کلا خیلی نقاشی دوست داری و یه نیم ساعتی می مونی تا برات یه عالمه

نقاشی بکشم

نقاشی

عاشق چشم چشم دوابرو هستی حتی توی ماشین هم می گی تا روی شیشه برات بکشم

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

و در آخر عکس داغ امروز: آوا و ملیکا

آوا 

جالب اینجاست که گاهی فقط نی نی رو می شونی و می گی بیب بیب و اصلا تو خونه سوارش نمی شی

ولی تا یکی میره سمتش بدو میری طرفش و نمذاری باهاش بازی کنه

کلمات جدید که از بی بی انیشتن یاد گرفتی :bird ... hipo...

و روی خونه کوچولوی بازیت عکس bird رو نشون می دی و می گی bird

از وقتی بابات میاد خونه هرکاری میکنی فقط نگاهت به باباجونه که ببینی عکس العملش چیه

اگه نگاهت نکنه و حواسش نباشه میری میزنی بهش و می گی باباته (یعنی باباجون)

بابا هم هزار بار ازت می پرسه بابا رو دوست داری؟ تو هم یه بار می گی بــــــله یه بار می گی نه نه نیشخند

قربونت برم که با اینهمه جنب و جوش تو خونمون نشاط و شادی راه میندازی

دوست دارم دختر دوست داشتنیمماچ

------------------------

پ ن : دوست جونایی که جشنواره شرکت کردن برام کدشون رو بذارن چون متاسفانه نمیرسم

همه وبلاگاتون رو تا جمعه چک کنم من از چندتا خط می خوام بهتون رای بدم چشمک

ببخشید دیر به دیر بهتون سر میزنم واقعا روزهای پرکار و شلوغی دارم میدونم درک می کنید

ممنون دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان امیر علی
7 دی 90 6:55
سلام اوا جون خودم .خاله ماشاله خانمی شدی ها راستی به کد ما رای دادین کد 120 به ما هم سری بزنید .
مرسی گلم حتما رای می دیم

لنا
7 دی 90 11:30
ای جانم آوایی عزیزم
از این صندلیه رامین هم داره میشینه روش صدای سوت میده خوشش میاد
خاطی خونتون و داری؟؟؟
چقدر شلوغ پلوغه
ممنون گلم خونمون منفجر شده عزیزم

حميده
7 دی 90 23:27
عاشقتم ....اين حس مالكيتت منو داغون كرده عزيزم.. :-)

ممنون گلم

فهیمه
8 دی 90 13:19
وایی ماشاالله به آوا خانومه پر جنب و جوش چه عکسهای خوشگلی ماشاالله
درضمن خوش به حالت آوا رو به 10کیلو رسوندی پسری من هنوز 9کیلویه تازه دندون آسیابشم داره در میاد فکر کنم کمترم شده
ببوس آوا خانوم گلو
ممنون عزیزم

مامان محمدجان
9 دی 90 16:04
سلام عزیزم
ماشالله به آواجون هنرمند و ورزشکار
پستت رو که خوندم یه برگه و خودکار آوردم و واسه محمدجون چش چشم دو ابرو کشیدم خوشش اومد
خوشحالم که خوشش امد

زهرا مامی ویونا
10 دی 90 0:48
وای عزیزم
مثل همیشه آوا جونمون تک تکه

بوس قندعسل...........بوس
ممنون گلم

محمد
10 دی 90 10:07
شاد باشید وسلامت
ممنون

mumi
10 دی 90 15:48
ای جاااااااااااان .ماشالله به آوای نازکلی با دیدن عکس اولش ذوق کردم.
چه جالب علاقه مندیاشون مثل همه صندلی و عروسک مخصوصا !دختر ما که یک الگوی رفتاری هم داره و زحمت یاد دادن کارهایی که بلد نیست رو میکشه
راستی کد رو به ما هم بدین به خوشکل خانوم رای بدیم.
ممنون گلم ... من تو مسابقه شرکت نکردم عزیزم

فرزانه
11 دی 90 1:52
کلی بووووووووووس برای آوا جونی پر جنب و جوش .
دلم برات تنگ شده کوچولو
ممنون خاله جونم

مامان الهام
11 دی 90 13:38
هزار ماشا... به آواي بانمكمون كه چقدر شيرين شده مرسي مامان آوا كه هميشه ياد ما هستي ببخش كه من دير به دير بهتون سر ميزنم.
ممنون عزیزم

مامان گیسو
12 دی 90 1:40
سلام دوست گلم خوبی ؟
ای جانم فداش بشم چقدر ماه شده
خاله جون مامانی به سختی وزنت رو می بره بالا شما با تردمیل می یاریش پایین
قربونت برم ورزشکار من
ممنون عزیزم

خاله خاطره
13 دی 90 16:21
ای جوووووووووووووووووووووونم
ممنون عزیزم

مامان حسین
14 دی 90 21:55
خدا حفظش کنه اوا جونمو...خیلی شیرینی
مرسی عزیزم

مامان امیر علی
17 دی 90 13:42
وای نازی دخملم راستی خوب شد ما پالیم نیومدیم نمی دونستم اینطوریه .
ممنون دوستم آره خیلی خوب شد نیومدید

مامان شینا
18 دی 90 1:44
شیطونک دوست داشتنی
مرسی خاله جونم

فهیمه
20 دی 90 17:14
ای بلاچه هردفعه عکساشو میبینم سر ذوق میام
ما آپیمممممممممم
ممنون عزیزم

الهام (مامان لنا)
22 دی 90 16:58
سلام عزیز خاله ماشالله چه نازو پر انرزی
مرسی گلم

مامان کیانا
23 دی 90 0:23
امیدوارم این دختر نازتون همیشه سالم باشه

ممنون عزیزم
مامانی شیما وحدیث
24 دی 90 2:15
امشب شب اربعین مصباح هداست/ دل یاد حسین بن علی شیر خداست
پروانه به گرد شمع حق پر زد و سوخت/ امشب شب یاد عشقیاء و شهداست
اربعین حسینی تسلیت باد
ممنون گلم برشما هم تسلیت