آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دختر نازمون آوا

دوسالگی قمری آوا جونم

1391/5/22 15:40
نویسنده : مامی
1,150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امروز می خواستم دومین سالگرد قمری تولدت رو بهت تبریک بگم عسلکم

22رمضان هر سال من یاد روزی می افتم که تو رو عاشقانه در آغوش کشیدم و برای همیشه

در قلب خودم جای دادم

یادمه اون شب مامان فاطی پیشمون مونده بود ... تلویزیون اتاق رو روشن کرد تا دعاهای احیا رو 

گوش کنیم .... من نیمه هوشیار بودم و بر اثر داروها هی خوابم می برد....

سال بعدش که پارسال بود شب بیست و سوم احیا بودیم ..امسال هم رفتیم همون مهدیه با

عمه جون ....

امسال شب بیست و یکم هم رفتیم :) ...از ساعت حدودا 11:30 رفتیم

شما که کلی سر حال بودی و هی می خواستی بازی کنی... یه کم اون طرف تر یه نی نی رو

دیدی خلاصه حدودا یه ربعی ما رو بردی تا نی نی ببینی...بعدا هم دوتا دختر بچه رو دیدی

انگار یه عالمه حرف داشتی کلی براشون حرف زدی....

اونا هم هاج و واج شما رو نگاه می کردن آخه اصلا متوجه حرفای شما که با جدیت میزدی

نمی شدی:)

آوا

 اینم آوا با لباس عزاداری برای حضرت علی (ع)

خلاصه شما هم تا حدودای ساعت 3 بیدار بودی و رضایت به خوابیدن نمیدادی

همش هم ما رو نگاه می کردی و هرکاری ما میکردیم تو هم تکرار می کردی

دستات رو برای دعا بالا می بردی و وقتی دیدی همه قران روی سرشون گذاشتن شما هم کتاب

منو گرفتی و گذاشتی روی سرت و یواش یواش خوابت برد :)

انشالله همیشه خدا نگهدارت باشه و سایه قران روی سرت عزیزم

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

شب بیست و سوم هم رفتیم احیا 

با محیط بیشتر آشنا شده بودی و کمتر به من چسبیدی...ولی بازم نمی خوابیدی ...

کلی دعا کردی و دستات رو بالا گرفتی ... و من کلی تو دلم قربون دورت می رفتم

انشالله همه دعاهات قبول شده قشنگم

وقتی یه کم شلوغ شد و خانمها همه نشستن شما اطرافت رو خوب نمیدید و همش میومدی

روی پای من می ایستادی تا قدت بلندتر بشه و بتونی همه جا رو ببینی :))

راستی دیشب خونه مامان جون همه هی می گفتیم تولد مبارک تو هم دنبال کیک و

شمع می گشتی ..... همش می گفتی کیک و فوت (یعنی شمع)

ما هم یه شمع رو گذاشتیم روی هندوانه و روشن کردیم کلی خوشحال شدی و انگشتت رو

میزدی به هندوانه و مثل کیک می ذاشتی دهنت:)

خلاصه اینکه تولد قمری شما همزمان با شبهای قدر هست و همیشه به یاد من می مونه

انشالله همیشه مقدرات همه به خیر و خوشی باشی

چندتا کلمه و شعر:

نوشابه = "اشوفه"سوال

دوست دارم ...آوا می گه "ییلی" (خیلی)

شعر هم کل جوجه جوجه طلایی رو با من می خونی

"تاب تاب اباسی خدا منو نندازی"

عمو زنجیر باف "بله"

زنجیر منو بافتی"بله"

پشت کوه انداختی"بله"

بابا امده"چی چی آورده" اینجا دیه هزارتا بوست می کنم با چی چی اورده گفتنت:)))

بعد هم صدای پیشی یا هاپو یا مرغ(صدای مورد علاقته) یا خروس رو در میاری

کجایی"بالابلندی"

چی می خوری"نون قندی" :)

قسمتی من "کــــــــــــــووووو"

گذاشتم زیر سبد "ایشی بردش"

"هاپیشته هاپیشته" :)

نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

آوا جونم خیلی عزیزو نازی دخترم همیشه دوستت دارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاله نجمه مامان آوا
23 مرداد 91 0:13
عزیزم تولد قمریت مبارک
مرسی به ما سرزدید
ممنون گلم
مامان یلدا
23 مرداد 91 1:25
سلام خوشحالم با وبتون آشنا شدم بچه نازی داری خدا حفظش کنه .
لینکتون کردم.
سر بزن
ممنون عزيزم... حتما سر ميزنم

مامان سید کوچولو
23 مرداد 91 2:37
هزارماشاالله چه بلبل طبونی شده وروجک
راستی حتما تو جشن تولد گروهی شرکت میکنم.
ممنون گلم... مرسي كه خبر دادي

مامان شینا
24 مرداد 91 1:19
تولد قمریت مبارک آوا جون

ممنون عزيزم
لنا
24 مرداد 91 8:43

عاشقتونم
عزيزمي لنا جونم

مامان النا
24 مرداد 91 12:41
سلام نازم
تولد قمریت مبارک.
مامان آوا جون من تبریزم.و تو منطقه عملیاتی کار میکنم بهم سخت مرخصی میدن.هم اینکه این زلزله از خونه هامون آواره کرده. ممنونم از اینکه خبر دادادی.مارو هم تو جشنتون شریک بدونین به سلامتی همه نی نی های خوشگل.آوا رو ببوس.
حتما عزيزم

راحله مامان احسان
25 مرداد 91 0:21
تولدت مبارک عزیز خاله

ممنون عزيزم
مامان وندا
26 مرداد 91 13:00
سلام عزيزم دعاهات قبول باشه تولد قمريتم مبارك
ممنون عزيزم

ارغوان
26 مرداد 91 16:36
واقعا نازه آوا گلی
ببوسیدش

ممنون گلم لطف داري
مامان سید کوچولو
28 مرداد 91 16:18
اینقدر ذوق کردم برا تولد دسته جمعی که یادم رفت الان دارم تو مشهد درس میخونم و اصلا تهران نیستم

عزيزم انشالله با هم تولد مي گيريم؛)
مامان سید کوچولو
28 مرداد 91 17:29
نه تهران نیستم 17 شهریور. حیف شد. جشن خوبی داشته باشین

ممنون دوستم اشكال نداره انشالله سال ديگه؛)
مهتا مامان امیرپارسا
1 شهریور 91 11:09
سلام مامان آوا ممنون از ابراز لطفت توی سایت پسر من ....شهر بازی شهرستاره ها واقع در بلوار فردوس انتهای بلوار الهام اینم شماره تماس برای هماهنگی تولد خانم سپه وند 09357454556

ایشالا تولدتون عالییی پیش بره

ممنون عزيزم خيلي لطف كردي
مامان النا
4 شهریور 91 20:24
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)

مرسی مامانی اوا جان ما خوبیم ولی خیلی ترسیده بودیم واقعا وحشتناک بود. از اینکه یادمان کردین ممنونم.اوا ناز ی رو ببوس.
خدا رو شكر اميدوارم هميشه سالم و شاد باشيد

فهیمه
5 شهریور 91 1:17
تولد قمری آوا جون مبارک
واسه تولدم ما مشهدیم و مرخصی نداریم اون موقع وگرنه خیلی دوست داشتم بیام..
بهتون خوش بگذره

ممنون گلم
خاله ی کوثر
11 شهریور 91 13:04
اواجون تولدت مبارک انشالله 120ساله باشی .به وبلاگ کوثر طلا سر بزن تا باهم دوست بشیم
ممنون عزيزم
سحر مامان پارسا
16 شهریور 91 16:49
آوا جونم خیلی شیرین زبون و بلا شدیا...تولد قمریت مبارک باشه عزیزم... یه عالمه بوس برای آوا جیگری خودم.
ممنون دوست گلم
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 17:19
عزیزم تولدت مبارک الهی 120 ساله بشی

ممنون گلم

مامان گیسوجون
17 شهریور 91 17:19
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم

لینک مسابقه

http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php

حتما گلم