آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

دختر نازمون آوا

بیست و سه ماهگی جوجه کوچولو

1391/5/15 17:35
نویسنده : مامی
1,439 بازدید
اشتراک گذاری

" یک دو سه چهار پنــــــج "

گفتم یه بار دیگه بگو ؟؟؟

" یک دو سه چهار پنـــــــج "

قیافه من دیدنی بود ...هزارتا بوست کردم

اصلا تا حالا بیشتر از یک دو سه بهت نگفته بودم .....

نمی دونم از کجا یاد گرفتی و خیلی قشنگ می شماری :)

 niniweblog.com

سلام یادم نره :) سلام عطر گل یاسم :)

"یلام باباجون خوبی؟ "

و باباجون هزار بار قربون دورت میره و می پرسه چطوری؟

" پوپم" :))))

 

و هزاران کلمه و نیمه جمله های کوتاه که به حرف زدنت اضافه شده

صبح که بیدار میشی

"مامان آشو"

و جدیدا که از خوابیدن تو حال خوشت امده و نصفه شب که تازه داره خوابت میبره می گی

" مامان آشو" می پرسم کجا بریم؟ "بابا جون"

بعد با هم میایم تو حال تا پیش باباجون بخوابی

وقتی هم از خواب بیدار میشی می گی" خواب بودم " :)))

همچنان به نقاشی و رنگها علاقه داری

روزی یک یا دوبار هم میری اب بازی تو حمام

niniweblog.com

کار جدیدت وقتی میریم خونه مامانم:

اب بازی

هر وقت از شبانه روز که اونجا باشیم شما یه سر به حوض خونشون میزنی و

یه آب تنی می کنی ....

از خونه بهت می گم می خوایم بریم خونه مامان فاطی ذوق می کنی و تا میرسیم :

"آتی آب باسی"= فاطی بریم اب بازی:)

البته یه چند وقتیه خونه هر کسی که میریم یا حتی کسی بیاد خونمون حسابی به من

می چسبی و یه عالمه بد اخلاق میشی و بعد از یک ساعت چسبت باز میشه و حسابی

مشغول بازی میشی :)

niniweblog.com

یه بار دیگه هم پلی هوس رفتیم اونجا خیلی خوش می گذره و کلی بازی می کنی

اینم از خونه کوچیک تو اتاقت که مثل مورچه داری پنجره هاش رو پاره می کنی

البته چون قدت نمی رسه می خوای بزرگترشون کنی:)

آوا

اینم آوا و اتاقش

 حسابی با اسباب بازهات سرگرم میشی و دوستشون داری

البته با حضور فعال من در بازی بیشتر جذب بازی ها میشی

 

اتاق آوا

هر چیزی رو هم که دوست داری میبری می ذاری تو دکور اتاقت ...چند روز پیش یه پیش دستی

رو برده بودی ......یه بار هم از پایین کمد بابا قوطی چسب رو برداشتی و گذاشتی تو دکورت

niniweblog.com

اینچا هم افطاری رفتیم بیرون و کلی با بچه ها بازی کردی

آوا و محمد امین جونم

افطار

و در اخر یک اردوی یک روزه به هراز با آیسان و خاله آزاده و البته مامانم و مهسا هم بودن که

همش شما دوتا جوجه رو نگه داشتن و مواظبتون بودن

هراز

چون صبح زود رفتیم شما خواب بودی و هنوز با لباس خواب هستید

niniweblog.com

یک سال و یازده ماه می گذره .....خیلی سریع داری بزرگ می شی....

وقتی بدنت رو لمس می کنم و عاشقانه تو چشمانت نگاه می کنم... وقتی بغلت می کنم و

می بوسمت ...وقتی بلندت می کنم و حس می کنم قد کشیدی ...وقتی شروع به حرف زدن می کنی

 و یهو خودت می خندی ....واقعا احساس خوشبختی می کنم..........

برای داشتنت خدا رو شکر می کنم  و دوست دارم همیشه در کنارت باشم ...

امیدوارم همیشه سالم و شاداب باشی دخترکم

بیشتر از همه دنیا دوست دارم

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شیرین مامان لیلی
16 مرداد 91 3:00
بوس به آوای شیرین زبون . چه اتاق نازی داری خوشگل خانوم .
عکساش چه نازن .همیشه لبت خندون باشه خوشگل خانوم
ممنون عزیزم

❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 15:28
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
حمما عزيزم

مامان ترانه
17 مرداد 91 17:11
وای خدا آوا جونو ببین چه بزرگ شده ماشالله
ممنون عزيزم

هانیه
20 مرداد 91 18:01
سلام وبلاگ خوبی دارید وبلاگ دختر منم سر بزنید البته ما دیر ساختیم
ممنون عزيزم

مامان ترانه
21 مرداد 91 17:12
سلام دوستم
فردا 100 روزگی ترانه است با اومدنتون خوشحال میشیم


حتما بهتون سر ميزنم
لنا
2 شهریور 91 8:01
عزیزم امیدوارم همیشه کنار هم باشید و همیشه خوشیخت باشی
ممنون عزيزم