آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

دختر نازمون آوا

مهر90

1390/7/1 13:13
نویسنده : مامی
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

عروسک قشنگم امروز اول مهر هست و ماهی که همه رو به یاد مدرسه و کخصوصا کلاس اول

می اندازه..... نمی دونم شاید به همون زودی که سال اول زندگیت سپری شد بقیه سالها هم

پشت سر هم بیان و برن و شما به اول مهری برسید که باید بری کلاس اول ... البته امسال یه

کلاس اولی داریم بله ملیکا جون ... امیدوارم تو درساش همیشه موفق باشه .... می دونم تو هم

همیشه شاگرد اول می شی .... از الان دارم ذوق می کنم وقتی تصورم پر می کشه به روزی که

موهات رو ببافم و یه مقنعه سفید که نصف صورتت رو می گیره سرت کنم و کیف و خوراکیت رو بدم

دستت و بفرستمت مدرسه ... وای که چه کیفی داره بیام دم مدرسه دنبالت و تو با شوق و ذوق

دفتر دیکته ات رو بهم نشون بدی که توش نوشتی " مامان" بابا" و بیست گرفتی ....

می دونم خیلی زود اون سالها هم می رسن....

قلبقلبقلب قلبقلبقلب قلبقلبقلب قلبقلبقلب قلبقلبقلب قلبقلبقلب قلبقلبقلب قلبقلبقلب 

خوب یکم هم از احوالات این روزهات بگم که از هفته پیش که رفتیم گلپایگان حسابی سحر خیز

شدی و هر روز ساعت نه تا نه و نیم بیدار می شی البته خوبه چون من هم از صبحم یه کم

استفاده می کنم .... خدا رو شکر غذا خوردنت به حالت سابق برگشته و دیگه غذا رو تو دهنت نگه

نمی داری و غورت می دی ... مادر داشتی منو نصفه جون می کردی ....

البته یه مقدار غذاهات تغییر کردن و من عاشق صبحانه خوردنت شدم عسلم .... برات لقمه نون

پنیر کره و پودر گردو می گیرم یه ریزه نمی دونی چه عشقی می کنم وقتی بهت چایی که با عسل

شیرین کردم می دم و می بینم که لقمه ریزت رو داری می خوری .... ای جانم ....

خوب یه کم از گلپایگان بگم البته به روایت تصویر:

آوا جون در باغ انگور

باغ

آوا جون و زیارت امامزاده ابوالفتوح که جد بزرگوار شما هم هست

امامزده

 سفر خیلی خوبی بود و خیلی بهمون خوش گذشت تو هم حسابی اهل طبیعت گردی هستی و

کلی خوشت امد ....

قلبقلبقلب قلبقلبقلب قلبقلبقلب قلبقلبقلب قلبقلبقلب قلبقلبقلب قلبقلبقلب قلبقلبقلب 

یه کلاه بوقی از تولدت مونده که هر وقت می بینی باید سرت کنم کلا عاشق کلاهی:

کلاه

دامنه کلماتت روز به روز گسترده تر می شه بیشتر مثل طوطی کلمات رو پشتر سر من تکرار

می کنی و من هم هزار تا بوست می کنم .... کارات هم مثل همیشه شیرین و دوست داشتنیه

و البته اسباب بازی اصلیت یعنی من رو بیشتر از قبل در گیر بازیهات می کنی .....

عزیز دلم خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامانی سید پارسا
3 مهر 90 21:57
صورت نازش رو که میبینم فکر میکنم با مقنعه سفید چه بانمک میشه
اوا جونم ما رو هم دعا کن
ممنون گلم

ثمين
4 مهر 90 13:23
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!
اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
ممنون گلم حتما

فرانک( مامان نائیریکا)
5 مهر 90 0:20
خاطره جون من خوبم مرسی عزیزم.
خیلی آوا جونم ناز شده
مرسی گلم

مژگان
5 مهر 90 8:54
خاطره جون ممنون که به وبلاگ من و فاطیما سر میزنی...ماشالله آوا جونم خوشگل شده...فضولی نکرده باشم خاطره جون تا زیر 2 سال به بچه ها عسل نمی دن چون میگن حساسیت زاست...ولی خدا رو شکر آوا جون مثل اینکه حساسیت نداره...من هنوز به فاطیما عسل ندادم...بوس از طرف من و فاطیما
منم شنیدم ولی دکی گفت بده نمی دونم والا این دکی هاهرکدوم یه جورن)

مامان حسین
5 مهر 90 11:06
سلام
خانومی چشم به هم بزنی اون روزایی که منتظرشونی میرسن
انشالله

فرزانه
5 مهر 90 12:26
الهی ...چقدر معصوم داره زیارت میکنه . بوووووووووووس
ممنون گلم

مامان شینا
5 مهر 90 17:11
زیارت قبول کوچولو
غذای مقوی بخور بزرگ بشی زودتر بری مدرسه

ممنون عزیزم
مامان گیسو
6 مهر 90 2:51
سلامممممممم عزیزم خوبی ؟
الهی من قربونت برم عزیزم با اون زیارت کردنت
برای خاله هم دعا کن
بوسسسسسسسس
ممنون گلم

مامانی شیما وحدیث
6 مهر 90 21:02
سلام مامانی
ای جانم این آوا جونم چقدر خانم شده
قررررررررررربوووووووووونش برم من
درضمن مامانی نگران نباش بالاخره اون روزی که میخوای به امید خدا ازراه میرسه ومیبینی که هرچی بزرگتر میشن دردسراشون هم بیشترمیشه
مامانی خیلی وقته به ماسر نزدی هااااااااااااااااا
مرسی عزیزم حتما سر میزنم

مامان ریحانا
7 مهر 90 1:35
پدرپیرایه جان است، دختر / صفای باغ رضوان است،دختر

تو را در گلشن جان وقت پاییز / بهار سبز قرآن است،دختر . . .

روزت مبارک
مرسی عزیزم

کودک متفکر
7 مهر 90 9:45
کامل ترین بسته ی خود آموز آموزش زبان انگلیسی کودکان در ایران با کیفیت اورجینال
سامان
8 مهر 90 19:19
سلام آوا خانوم وبلاگتون بسیار عالیه و همچنین دخترتون قیافه ی نازی داره البته چشمم کف پاش . خاک پاشم .
اگه وقت کردید به من هم سری بزنید .
با تشکر
ممنون

مامان عسل و آریا
9 مهر 90 14:24
سلام عزیزم.ممنونم گلم که سرزدی.کاری نکردم گلم اوا جونم خودش خوشگله.فداشششششش
لطف داری عزیزم