آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

دختر نازمون آوا

بهمن نامه 90

1390/11/30 23:50
نویسنده : مامی
1,710 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

سلام سلام کی ماهه کی ستاره

آوا : من من من من

کی توی دستاش گل دوستی داره

آوا : من من من من

سلام به هرکی دستشو بالا کرد ............. با شادیهاش سرو صدا به پا کرد

 عزیزم خیلی کارات شیرین شده

یه طبقه بندی می کنم که یادم نره مطالب رو :)

1-دندوناتبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

اول بهمن: دندان اسياب كوچك بالا سمت راست

 دهم بهمن: دندان اسياب كوچك بالا سمت چپ

پانزدهم بهمن: دندان نيش پايين سمت راست الان سيزده عدد مرواريد خوشگل داري البته اسيابهاي

كوچيكت كامل نشدن و يه طرفشون زده بيرون و دوتا دندون نیش پایین سمت چپ و بالا سمت راست

هم تو راه هستن و شبیه یه کوه شدند و می خوان تشریف بیارن

 

2-کلمات جدیدبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

 دامنه کلمات شیرینت روز به روز بیشتر می شه گل دخترم

یه کتاب داری با نام " من و خوردنی ها" همیشه من اسم عکساش رو برات می گفتم و خودت

فقط "ما----> ماست" و "مو----> موز" و " تخی ---> تخم مرغ" رو می گفتی الان بیشتر

عکساش رو میشناسی و اسمشونو می گی : " کک---> کیک"..."عیل --->عسل"انگشتت رو هم

مثل وقتی من برات عسل رو می چرخونم می چرخونی و "ج---> هویج"و "آب پرتغال"البته پرتغالش

رو یه کم توی هم می گی ولی میشه منظورت رو فهمید عروسکم

از اسمها "مدا--->مهسا" البته با یه مقدار جیغ چشمک

عاشق کتاب نی نی کوچولو هستی و حتی سی دی اش رو برات گذاشتم تو ماشین و به عشق

دیدنش میای تا لباس تنت کنم بعد هم تو پارکینگ می گی "ددر"

با کتاب نی نی غذا می خوری و من همه شعرهاش رو برات می خونم

خودت هم عکساشو نگاه می کنی و می گی: " نی نی .. نی نی ...آب بخوره "

آخه بالای کتاب عکس شیشه شیر نی نی هست که تو باهاش آب می خوری

"الو---->hello" ... و کلماتی که توی بی بی انیشتن می بینی رو خیلی تکرار می کنی

همیشه ما می گفتیم آوا رو ببین و تو می گفتی "ایول"البته بیشتر به "ایـــیه" شبیه هست

حالا خودت می گی :"بابا رو ببین" بعد هم خودت می گی "ایــــیه" البته همه اسمها رو به جای

اسم خودت می ذاری "مامان رو ببین ...مدا رو ببین و ...."

کفش رو می گی :"پا"

خوراکی ها رو که میارم می گی : " با---> باز "

 یه شعر دیگه هم می خونم ... عروسکای خوبم عروسکای خوبم

آوا:لالالالا لالالالا .... و خلاصه جاهای خالیش رو با آهنگ لالالالا رو می خونی

اوا

عکس شماره "1"

 

3-کارهای جدیدبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

آوا پات رو بیار بالا " تو هم یه پات رو میاری بالا "و من هزارتا بوسش می کنم

عکسای لباسهارو می شناسی وکلاه" دستت رو می ذاری رو سرت"

دستکش " دستات و انگشتات رو باز و بسته می کنی"

شلوار و کفش و جوراب رو می گی :"پا"

بلوز " بلوزت رو نشون می دی"

سی دی رو که استپ می کنم می گی : "ااااا" و من وقتی می زنم روی صندلی میای میشینی

البته چند ثانیهعصبانی خوب مادر بشین نرو اینقدر جلوی تلویزیون چشمای قشنگت خسته می شن

الان هم یه حلقه کردی تو پاهات و داری دور من می چرخی و گاهی تلویزیون می بینی

و البته از صندلی میری بالا و روش می ایستی

عاشق دمپایی های من هستی و همش تو خونه میری از تو آشپزخونه پات می کنی و راه میوفتی

تو خونهبغل آخه تو عزیزمی...گل من می خوری زمین تو عکس شماره "4" می تونی ببینی که

دمپایی پوشیدی ماچ

این عکس هم نشان از بازیگوشی های شما داره

اوا

عکس شمار"2"

 4-کلینیکبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

برای ارتقا فعالیتهات بردمت کلینیک برای بازی که دکی گفت بعضی از مهارتهات خیلی عالیه و

در حد 23 یا 24 ماهگیه و بعضی هاش در حد 18تا20 ماهگی .... حالا می خواییم همشونو به

یه سطح برسونیم تا حالا 4 یا 5 جلسه بردمت ولی اصلا علاقه نشون نمیدی و همش هرکاری

 خودت دوست داری انجام می دی ابله

دکی هم می گه تو خیلی خودمحوری و نمی خوای کارهایی که بقیه بهت می گن رو انجام بدی

می گه: آوا می خواد خودش بازی خلق کنه می خواد سرگروه باشه متفکرو اعتماد به نفسش خیلی

زیاده لبخند

 

5-اخباربهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

 یه قرار نی نی سایتی دیگه با دوستای گلمون گذاشتیم ... خیلی خوشحالم که با بچه ها در

ارتباطیم .. نمی دونی چقدر از دیدنشون و کارهاشون لذت می برم ...

خونه یکی از دوستای دبیرستانیم " نسترن جون" دعوت شدیم خیلی ذوق کردم آخه بیشتر

دوستای صمیمی دوران دبیرستانم بودن و فقط من بچه دار شده بودم ... و همه کلی قربون صدقه

تو میرفتن ..."نسترن جون " هم خیلی خیلی زحمت کشیده بود دست گلش درد نکنه

و البته وقتی رسیدیم خونه .... باورم نمی شد که خونه مونا همسایه روبرویمون رو دزد زده بود

خیلی ناراحت کننده بود و البته خیلی هم ترسناک ناراحت  انشالله برای هیچ خونه ای پیش نیاد

آخه همه مردم دارن با تلاش و زحمت زیاد پول در میارن بعد یه نفر بیاد و همه پولها و طلاها رو با خودش

ببره خیلی سختهسبز 

تقریبا یه هفته هم مریض شده بودی از یه تب شدید سه روزه شروع شد خیلی سخت بود

مخصوصا شبا که تبت خیلی می رفت بالا و من همش نگرانت بودم و بعد سه روز آبریزش و سرفه

ای خدا این مریضی ها رو از دور و بر این نی نی کوچولوهای نازنین دور کن آخه خیلی گناه دارن

بعد شما هم بابا و بعد من مریض شدیم که من همچنان مریضم و  خوب خوب نشدم

 این وسطا دکی شما هم که همیشه میبردمت داره تغییر مکان میده و میره یه جایی که احتمالا به

ما دوره و ما دیگه نمی بینیمش گریه آخه شما خیلی دوسش داشتی و باهاش ارتباط خوبی داشتی

به نظر من و بابایی هم دکی خوبی بود و برات وقت می ذاشت

6-خبر ویژهبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

موهات رو بطور خیلی غیر منتظره کوتاه کردم

مو اوا

عکس شماره "3"

آوا جونم من خودم عاشق موهات بودم اصلا دلم نمیومد ولی خیلی کوچولو هستی و گناه داری

اینهمه اذیت بشی خلاصه روز30بهمن عصری بابا زود امد و دیدم وقت مناسبیه رفتیم آرایشگاه کودک

"موکا" که نزدیکمونه اول تو فکر کردی اوردمت برای بازی رفتی تو استخر توپا و کلی بازی کردی

خیلی خانم مهربونی بود و حدودا یک ساعت برات وقت گذاشت تازه قیچی رو ندیده بودی ولی

نمی ذاشتی به موهات دست بزنه

برات سی دی گذاشت اصلا توجه نکردی و اولین کاری که کردی این بود که اون لباس نایلونی رو از

تنت در بیاری و کل لباسات رو مویی کردی عصبانی

خلاصه یه کم از موهات رو تو استخر توپ زد یه کمش رو روی اسبه که سوار شدی یه کمش رو

در حال نقاشی کشیدن و خلاصه کلی باهات بازی کردیم تا موهات کوتاه شد

بعدش شدی یه فرشته کوچولوی خوشگل

انگار یه جوجه ترو تمیز شدی  هزارتا بوست کردم .. اولش یه کم تو ماشین بغضم گرفت گفتم نکنه

بعدا بگی چرا کوتاه کردی ولی واقعا لازم بود نوک موهات از دوران نوزادیت مونده بود و خیلی نازک

و بی جون بود و البته بیشتر به خاطر اینکه شما خیلی گرمایی هستی و پشت گردنت همش سرخ

می شد و شبها که به دست من و خودت گیر می کرد و گریه می افتادی و حمام کردنت که دوست

نداشتی شامپو بزنم و بعد نمی ذاشتی خشک کنم و ممکن بود با موهای خیس سرما بخوری...

بلاخره تصمیمم رو گرفتم و موهات رو کوتاه کردم قول میدم زود بلند بشه و البته من خیلی خیلی

 قیافه جدیدت رو دوست دارم

عکس شماره "1" موهای قشنگت قبل از کوتاه کردنه و عکس شماره "2" پشت موهات رو نشون

میده که خیلی بلند شده بود

الان تو شدیدی تخم مرغ عزیز من آخه خوشگل عسل عزیزدلم

اوا

عکس شماره"4"

می بوسمت عزیزترینم

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

لنا
1 اسفند 90 15:24
جیگر این تخم مرغ و بشم من خیلی با نمک شده
بوس بوس بوس بوس تفی

ممنون عزيزم
فرانک
2 اسفند 90 9:24
عزیزم چه ناز شدی
مرسی گلم

مامان حسین
2 اسفند 90 13:36



فرزانه
5 اسفند 90 3:12
کوچولوی تخی مرغی ....کوتاهی موهات مبارک خاله جون .
خیلی نمکی شدی عزیزم .
ممنون عزيزم

مامانی شیما وحدیث
7 اسفند 90 21:00
عجب بهمن نامه ای بود هااااااااااااا
کوتاهی موهات مبارک تخم مر خاله
موهای حدیث خانم منم خیلی خیلی بلند شده ولی دلم نمیاد کوتاهش کنم ولی شما کار خیلی خوبی کردی
بوس بوس بوس واسه آوا جونم
ممنون عزیزم

مهناز مامان پارسا
9 اسفند 90 10:20
سلام واقعا خیلی دختر ناز وخوشکلی دارین.می خواستم ازتون بپرسم این کلینیکی که آوا جون رو می برید چیه؟کجاست ؟چیکار میکنه؟خیلی ممنون از لطفتون

مرسی گلم
مامان امیر علی
9 اسفند 90 14:34
ماشاله عروسکم بزرگ شده دیگه .به ما سر نمی زنید چرا ؟؟؟؟ با پستهای جدید در خدمتتون هستیم و یه زحمت برای شما داشتیم می شه بیاین به و بلاگ امیر علی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ممنون عزیزم حتما سر میزنم

محبوبه
10 اسفند 90 1:46
سلام.حیف اون موهای قشنگ نبود که کوتاش کردی.البته دخترتون اینجوری هم زیباست.خدا براتون نگهش داره
ممنون عزیزم