آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

دختر نازمون آوا

"مسواك و دندان "

1391/12/11 1:20
نویسنده : مامی
722 بازدید
اشتراک گذاری
سلام نازگلكم! چون ديدم پستهات دير به دير ميشه تصميم گرفتم گاهي كارم رو راحت كنم و با موبايل برات پست بفرستم :) و پست مهم الان هم راجع به يكي از دندنكهاي دندون اخري سمت چپ بالا هست؛) بله تشريف اوردن؛) ريزونه و تيز و تشديد مانند؛) ياد اولين دندونت افتادم؛) چه زود دهان قشنگت پراز مرواريد هاي ريز شد؛) و امروز اخرين دندونهات رو داري تكميل مي كني؛) چند روز پيش وقتي داشتم برات مسواك ميزدم ديدم لثه بالات قلمبه شده و سفيدي دندونه از زير پوسته نازك لثه ات معلوم بود... خلاصه امشب كه داشتم مسواك ميزدم دست زدم ديدم بعلهههههه يه پايه از چهار پايه لثه رو شكافته و امده بيرون؛) اخه تو عزيزمي هم خودت هم دندونات جريان مسواك: خوب مسواك كه دوست داري يه كم مي كني تو دهانت بعد هم مثل فرچه همه جا رو باهاش پاك مي كني و منم به دنبالت كه مسواك رو بگيرم ازت! خلاصه يه مدت من براي شما مسواك ميزدم و همزمان شما براي من! تمام فكم و دندونهام ميومد پايين تا بذاري يه كم برات مسواك بزنم بعد رفتيم چكاب دندون و يه مقدار پوسيدگي به علت شير شب و غيره رويت شد... تصميم گرفتيم جدي تر برات مسواك بزنيم و شير با شيشه در اخرين وعده شب رو حذف كنيم... چند شب بابا برات مسواك زد و همكاريت بهتر بود... اما امان از باباهاي خسته كه از سركار ميان و مسواك ني ني ها براشون سخته؛) ... خلاصه چندروز پيش مسواك انگشتي كه خيلي وقت پيش خريده بودم و اصلا خوشت نيومده بود رو يافتم و با خودم گفتم به زور براش مسواك ميزنم با اين خيلي راحته! و همين كار رو كردم ... خوابوندمت روي زمين و گفتم اين مسواك زوريه بايد برات بزنم! دهانت رو بازكن! و خيلي هم خوشت امد و الان چندروزه از مسواك زوري دوتايي لذت ميبريم؛) اين بود انشاي امشب من " مسواك و دندان" خيلي نازنيين هستي؛) هرچي كنارت خوابيدم تا خوابت ببره نخوابيدي و هي با خرگوشك بادي كه امروز بابا برات خريده بود بازي مي كردي! اخرش بلند شدم امدم تو تخت و شروع به نوشتن كردم همين الان كه امدم سر زدم ديدم خرگوشك رو بغل كردي و خوابت برده؛))) منم توتاريكي عكس انداختم؛) دبعدا ميذارم؛) عروسك خانم خيلي برام عزززززيزززززي
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

maman taraneh
11 اسفند 91 2:00
ممنونم دوستم
؛)

زهرا مامی ویونا
11 اسفند 91 23:31
عزیز دلم...دندون تازه و تیزت مبارک خالهه
مسواک واقعا نیازهه....موفق باشی دوستم
بوسسس

ممنون دوست جونم