آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دختر نازمون آوا

دو ساله شدم

1391/6/28 3:10
نویسنده : مامی
2,725 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر زیبای دوساله من

قربونت برم که دوسالگیت رو به پایان رسوندی

 این دوسال با اینکه خیلی لحظات سختی به همراه داشت ولی من به جز طعم شیرینی 

چیزی به یادم نمیاد...

دو ساله شدنت پر بود از لحظات زیبای مادر شدنم

دو ساله شدی و آغوشم پر شد از عطر تنت

دو سال گذشت و من طعم همه بوسه هایت را با لذت به یاد می آورم با تمام شیرینی اش

 و تمام عطشم

لبخندهایت و صداهایت ...

تکرار حرفهایم و نگرانیهایم ...

باور کردن تو و خودم ...

با تو بودن و در آغوش کشیدنت ...

تبسمت و اشکهایم ....

عشقم ، همه وجودم ، دخترم  تولدت مبارک

برای تمام روزهایی که در پیش داری در کنارت خواهم ماند ...

مانند جویی جاری خواهم بود تا نوازشهایم را تکرار کنان برایت یه تصویر بکشم ...

تمام دنیای من ، کودکم دوستت دارم و بهترینها را برای همه دنیایت آرزو دارم

می بوسمت بهترین هدیه خداوند

قلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچ

و اما از دیرکردنم ازت معذرت می خوام راستش چندین تا تولدی که امسال برات گرفتم باعث شد تا

پست اینبارم یه کم معطل بمونه و صبر کنم تا همه مطالب رو یکجا بنویسم

از تولد اولت که تو دماوند بود و دو روز قبل از تولدت برگذار شد تو پست قبلی نوشتم

دومین تولدت شنبه 11 شهریور تو خونه خودمون برگذار شد

اینم آوا کفشدوزکی و کیک کفشدوزکی و اندکی از تزینات کفشدوزکی:

تولد

اینم گیفت کفشدوزکی:

گیفت

اینم آوا و کفشدوزکها:

(البته اینا کارت دعوتهام بود که چون به دست صاحبهاشون نرسید به عنوان تزیین استفاده شد)

آوا

این خیار(کیار به گویش شما) هم باید دستتون باشه تا بذارید ازتون عکس بگیریم :)

اینم مهمون کوچولوها:

آیسان کفشدوزکی..آوا کفشدوزکی ... ملیکا ...این تنها عکس سه نفرتونه:)))

تولد

آیسان جونم

آیسان

ملیکا جونم

ملیکا

اینم آوا و بادکنک ها:)

آوا

کلا قبل از تولد زیاد خوش اخلاق نبودی برای همین نذاشتی کفشهات رو پات کنم:)

اینم کادوی بابا جون:

تولد

می گم ارگ رو کی خریده

می گی: "بابا جون خریده"

قلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچ

این پست خیلی عکس داره برای همین میریم صفحه بعد :)

 

واقعا همه این عکسا حتی یه ذره هم نمی تونه روند رو به رشد شما و یا حتی لحظات به یادموندنی

رو توصیف کنه ... اما یادداشت می کنم چون با خوندنش حس خوبی بهم دست میده ...

امیدارم تو هم دوست داشته باشی دخترکم ماچ

 قلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچ

و اما تولد سوم:) خونه مامان فاطی مهمونی بود و ما هم کیک خریدیم و بردیم :)

آخه شما خیلی تولد رو دوست داری و همش می گی "لولدمباک" یا یه چیزی تو این مایه ها:)

همش سی دی تولد رو میاری تا برات آهنگ بذارم و می گی: "شمع"

و بعدش "یک دو سه"" فوت" :)) زیاد نزدیک شمع نمیشی از دور فوت می کنی برای همین خاموش

نمیشه :) من خودم فوت می کنم شما هم دست می زنی می گی"هورااااااااااااا"

بعد هم دود رو نشون می دی می گی "دووود" :)

یه عکس یادگاری با کوچولوهای خانواده که ماشالله همشون دارن بزرگ میشن و فعلا

شما کوچیکتر از بقیه هستی

امیررضا-ایمان-الینا-ملیکا-محمد امین-آوا :)  بوس برای همشونماچ

تولد

و اینم موقع کیک که یه آهنگ تولد مبارک با هم خوندید و یه فیلم خیلی خوشگل ازتون گرفتم

تولد

تازه وقتی رفتیم کیک بخرم رنگ شمع مورد علاقه ات یعنی "سبس" (یا همون سبز) رو

خودت انتخاب کردی و حاضر نشدی برات صورتی یا رنگ دیگه ای بخرم :)

بعد هم میرفتی با بچه ها تو اتاق و باهاشون بازی می کردی وقتی هم من میومدم تو اتاق منو بیرون

می کردی و در رو می بستیچشم

قلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچ

و اما چهارمین تولد....تولد کفشدوزکی دسته جمعی:)

به همراه آیسان -باران-نایریکا-محمد پارسا-وندا-سپهر-درسا-آترینا-آوینا-پارسا-نرگس-سوفیا-مهربد

تولد امسال به همراه باباها بود 14تا خانواده بویم و البته امیرعلی داداش آوینا جون و

ریحانه خانم دخترخاله آقا سپهر و ملیکا خانم به همراه ما هم امده بودن که ملیکا جونم

خیلی کمک کردند و همش مواظب شما بودن و کلی با هم بازی کردید....ممنون ملیکا جونم

اینا هم گذری برتولد به روایت تصویر:)

کمی از تزیینات و اسامی:

تولد

بازی کردید:

آوا

چرخیدید:

تولد

رقصیدید:

تولد

کلاه سرتون کردید:

تولد

کیک خوردید: (یعنی حمله کردید به اون کفشدوزک بی چاره)

تولد

و اینم قیافه شما و لب و دهنتونو اون کفشدوزک بی گناه:

تولد

شام خوردید: (البته مثلا چند حبه پاستا خوردید همش حواستون به رنگ قاشقها بود)

تولد

و کلی بهتون خوش گذشت و البته به منم خوش گذشت امیدوارم همیشه از این جشنها برگذار

کنیم و کلی در کنار دوست جونا بهمون خوش بگذره

 قلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچ

و آخرین خبر اینکه دیشب عروسی ترانه جون(دختر عمه ام ) بودیم و کلی بهم چسبیدی و البته

گاهی هم می رفتی می رقصیدی و با دستت هی عروس رو نشون می دادی و می گفتی:

"عروس"

عروسی

این لباس خیلی خوشگل هم گلناز جون براتون سوغاتی اوردن ...دستشون درد نکنه

تا داغ بود و تازه رسیده بود ما هم استفاده کردیم و لذتش رو بردیم:)

و البته وقتی ثمین خانم و آقا داماد کوچولو عکس انداختن شما هم دوست جدید پیدا کردیچشمک

عروسی

(در عکس بالا هم همچنان خیار رو به همرا داری:( و حاضر به کنار گذاشتنش نشدی)

البته من اسم این پسر کوچولوی ناز رو که کمی هم خجالتی بود نمی دونم ولی می پرسم

و در پستهای بعدی برات می نویسم

عروسی

وااای فکر کن یه روزی عروس می شی:)))))))))) قند تو دلم آب میشه وقتی فکر می کنم انقدر

بزرگ میشی که می تونی برای خودت زندگی تشکیل بدی ...خدا جونم از این دختر کوچولوی

عزیزم مواظبت کن تا همیشه شاد و سالم و قوی باشه

(مطلب برای نوشتن زیاد دارم اما هم دیروقته و هم اینکه پستت خیلی طولانی میشه...

فقط همین رو بنویسم که چکاپ دوماهیانه ات انجام شد و یه مقدار وزنت کم شده بود البته

همچنان تو منحنی تشریف دارید ولی 200گرم وزنتون کمتر شده بود و رسیده بود به 11800

ولی قدتون خوب بود ..مفصلش رو در پست بعدی می نویسم ...فعلا با اجازتون بخوابم:)

دوستت دارم فرشته عزیزمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان وندا
28 شهریور 91 16:11
آوا جونم تولدت بازم مبارک مامانی چه قشنگ نوشته اشک ما رو که در اورد عکسات چقدر قشنگه خانوم خوشگله

عزيزمي ميترا جونم لطف داري
مامان گیسوجون
29 شهریور 91 11:52
سلام کفشدوزک خوشگل خاله
تولدنت مبارک الهی 120 ساله بشی خوشگلممممممممم ردزتم مبارک قشنگم

دوست گلم دستت درد نکنه عالی بود خسته نباشی
ممنون عزيزم

مامان نائیریکا
1 مهر 91 0:48
عزیزکم تولد هزار بار مبارک.
خیلی هم عکسات قشنگه اما تو یه دونه از این عکسها نائیریکا شیطون نیست
ممنون عزيزم
azadeh
2 مهر 91 16:52
تولد هزاران بار مبارک باشه عشقممممممممم 1دنیا دوست دارم
دستت مامان گلتم بابت عکسها و زحماتش درد نکنه
خاطره جون باشد که روزی ثمره و نتیجه زحماتت رو ببینی دوستم

ممنون عزيزم لطف داري
مامان ترانه
2 مهر 91 21:27
مبارکه تولدت عزیزم 120 بشی انشالله
مرسي عزيزم

جوجه نارنجی ما
3 مهر 91 1:11
تولد کفشدوزکیت مبارک عسل خانم

ممنون دوستم
مامان گیسوجون
3 مهر 91 19:35
خصوصی داری

خيلي ممنونم؛)
خاله جون
4 مهر 91 14:02
چه دخمل نازي ماشالله



دوست داريد يه آلبوم خوشگل از عكساي جوجوتون داشته باشيد؟ پس به وبلاگ من تشريف بياريد
ممنون عزيزم

نازنین (مامان ثنا)
8 مهر 91 15:41
تولدت مبارک خوشگل خانوم

ممنون مهربون
مامان سید کوچولو
12 مهر 91 22:52
مبارکه عزیز گلم. همیشه شاد باشین سری هم به ما بزنین

ممنون عزیزم...حتما
مامان ترانه
20 مهر 91 15:57
سلام
شما ساکن کدوم شهر هستید من در حال تکمیل اطلاعات دوست جونهی ترانه هستم
سلام گلم تهرانيم
مامان زهرا
30 اردیبهشت 92 2:27
مبارک باشه کفشدوزک کوچولو

ممنون عزیزم