آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

دختر نازمون آوا

یکســــــــــــاله شدم

1390/6/12 16:16
نویسنده : مامی
3,364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگ زندگیمقلب

عزیزترینم دیروز 11شهریور بود....یکی از روزهای قشنگ و رنگی خداوند و برای من بهترین روز خدا....

روزی که تو را از من به من دادند.... روزی که آغوش مادرانه ام لبریز از داشتنت شد

روزی که خداوند به داشته هایم رنگی دیگر داد و رحمتش را بر من تمام کرد

روزی که دخترم ، آوای دلنشین تمامی لحظاتم شد

تـــــــــــــولد یکسالگیت مبارک عزیزم

ماچماچماچ 

یه کم هم از کارات بگم

-آوا جون عروسک چی می گه؟

-مامان مامان

می گم ماهی بشو زودی دهنت رو چر از باد می کنی و ادای ماهی در میاری

خیلی راحت تر از قبل می ایستی و با کمک مبلا راه میری

کلا خیلی عشق شدی:)

ماچماچماچ 

می دونی چرا دیروز یا پریروز نشد برات پست بنویسم؟؟؟

چون امسال دوتا جشن باشکوه داشتی اولیش پنجشنبه دهم شهریور بود که با زنبورک های

مرداد و شهریور89 برگذار شد

خیلی بهمون خوش گذشت و تولد به یاد موندنی شد

آوا زنبورک قشنگم:

زنبورکم

زنبوری

اینم کیک زنبوری:

کیک

اینم زنیورکای ناز نازی:)

زنبورها

آوا زنبوری و دوستان:)

دوستان

 ماچماچماچ

دومی تولد خانوادگیمون بود که شما مثل همیشه گل سرسبدمون بودی و با تم گل برگذار شد:

 آوا گلی:)

آوا

آوا گلی

گلی

آوا و کیک گلی:)

کیکی

تزینات گلی و گیفت گلی:)

تزینات

گیفت

 گل کوچیکم می خوام هرسال برات جشنهای خوشگل خوشگل بگیرم:)

دخترم برات بهترینها رو آرزو می کنم....

من رو تا آخر عمرت عاشق خودت بدونقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مامان قندعسل
12 شهریور 90 22:29
تولدت مبارک عزیزمممممممممممم
ممنون گلم

زهره
13 شهریور 90 1:37
عزیز دلم تولدت مبارک. ایشاا.. 120ساله بشی. خیلی تولدای قشنگی شده. حیف که من خبر نشدم. میشه بگی کجا تولد زنبوری گرفتید؟
ممنون گلم...پلی هوس فرشته گرفتیم


لنا
13 شهریور 90 8:04
سلام عزیزم دلم
مبارک باشه تولدت زنبور کوشولو
ماشالا اون لباسات خیلی بهت میاد عزیزم
اون عکس تکی با لباس صورتی هر کی گرفتت آکروباتیک کار بود خوب گرفتت
مرسی گلم از بس که اوا تو همه عکسا وول می خوره خاله جون
مامان النا
13 شهریور 90 12:51
سلامممممممممممممممممممم گلم
تولدت مبارك انشالله صد ساله بشي
الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون





مامن آوا جون هميشه بالا سرش باشي انشالله
ممنون عزیزم

مهناز مامان سپهر
13 شهریور 90 14:43
واي خدا چه ناز شده آوا خانوم. تولدت مبارك خانوم خانوما. ايشالله هميشه شاد باشي. دست مامان با سليقه ات هم درد نكنه كه كارش بيسته بيسته.
چقدر تولد دسته جمعي شاد و خوشگل به نظر ميرسه . بوس به زنبور كوشولو مون
ممنون عزیزم

مامان حسین
13 شهریور 90 17:08
سلاممممم
تولد اوا جونی مبارکککک
عکسها هم مثل همیشه خیلی قشنگه
ممنون گلم

مامان ریحانه
13 شهریور 90 19:12
نظر خصوصی چک پلیز


amirreza
13 شهریور 90 20:03
avaa koochooloo tavalodet mobarak=Dkhoshhalam ke tavalodet mesle man shahrivare,ma faghat ba ham 8roozo 10sal fargh darim>bazam moooobaaarak bashe
مرسی عزیز دلم

مامانی سید پارسا
13 شهریور 90 20:32
وییییز....وییییییییییییز
تولدت مبارک
ممنون عزیزم

مامان ریحانه
14 شهریور 90 1:25
سلام مرسی که جواب دادید ممنون میشم که شمارشو بهم بدید
خواهش می کنم گلم...حتما می فرستم براتون

مامان گیسو
14 شهریور 90 2:54
سلام عزیزم خوبی ؟
واییییی چقدر قشنگ همه مثل لباس زنبوری پوشیدن
الهی قربونش برم من
تولدت مبارک نفس خانم
ان شاا... 120 ساله بشی گل نازم
بوسسسسسسسس
ممنون عزیزم

مامان احسان
14 شهریور 90 9:55
الهیییییییییییییییی چه تولد قشنگی دست مامان با سلیقت درد نکنه
مرسی گلم

مامان غزل
14 شهریور 90 19:32
سلام عزیزم
تـــــــــــــــــــــــولـــــــــــــــــــــدتــــــــــــــ مـــــــــــــبــــــــــــــارکـــــــــــــــــ
وای که چقد تو لباس زنبوری ناز شدی عین یه هاچ زنبور عسل.
مامان اوا جونم خسته نباشی عزیزم
مرسی گلم

فرانک
14 شهریور 90 20:24
آوا جونم تولدت مبارک. آفرین بر مامان خوش سلیقه. نائیریکا کفش و گل سرش رو بیرون می آره. امیدوارم مامانت هر سال جشن های خوشگل بگیره. یه بار ما باهم براتون جشن بگیریم
مرسی گلم حتما با هم جشن میگیریم

فرزانه
14 شهریور 90 22:39
آوا جوووووووووووووووووووونم بازم تولدت مبارررررررک .

الهی که همیشه شاد باشی ....چقدر پیراهن صورتیت بهت میاد خانمی .بووووووووووووووووووووس
ممنون عزیزم

مامان زینب دخمل ناز
15 شهریور 90 17:50
خیلی قشنگ بود بخصوص زنبور کوچولو هاااا
مبارکه حسابی
مرسی گلم

مامان شینا
17 شهریور 90 15:30
مبارک مبارک تولدت مبارک
ممنون گلم

محيا كوچولو
19 شهریور 90 21:41
سلام من محياهستم. مبارك باشه تولدت آوا خوشگله
منتظر ديدار شما هستم
مرسی گلم

محيا كوچولو
20 شهریور 90 22:13
آوا خوشگله من شما را تو لينك دوستاي گلم گذاشتم
ممنون گلم ماهم لینکتون می کنیم

مامان سارا
7 مهر 90 11:32
سلام من بار اوله كه به وب شما سر مي زنم. دختر خيلي نازي داري ماشاا... و خودتون هم خيلي با سليقه ايد. تولد كوچولوت هم مبارك.
امروز هم كه روز دخترته مبارك
و سوم اينكه، جزء پر بازديد هاي امروز بودي مبارك باشه.
راستي ننوشته بودي تولد زنبور كوچولو ها كجا برگزار شده بود. دوست داشتم مي گفتي تا ببينم اين ايده بامزه براي كجاست.
دوست خوبم با اجازه وب دختر نازتو لينك مي كنم. آوا خوشگله رو ببوس.
ممنون عزیزم ...

مامان عسل و آریا
9 مهر 90 10:27
سلام عزیزمممم.خوبی؟گلم بااجازت یکی از عکس های آواجون را گذاشتم توی وبلاگم.میتونید توی امکانات جانبی ببینید.بووووس
مرسی گلم

معصومه مامان سهند
12 مهر 90 7:15
تولدت مبارک عزیز دل خاله امیدوارم 120 ساله بشی
مرسی گلم

سهیلا
20 مهر 91 2:08
سلام دوست خوبم از دیدن عکسای دختر گلت کلی کیف کردم میخوام تولد 1 سالگی زنبوری بگیرم دنبال لباسم میشه خواهش کنم بهم بگی لباس بچه ها رو از کجا تهیه کرده بودین .......

چون ممکنه اینجا رو گم کنم خواهشا بهم تو وبم جواب بده


ممنون دوستم جواب رو تو وبتون نوشتم