آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

دختر نازمون آوا

شمال

1390/3/19 2:36
نویسنده : مامی
1,660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آوای خوبم

 اوایل این هفته چند روز تعطیل بود(چهاردهم و پانزدهم خرداد) که وصل شده بود به جمعه و کلاً

سه چهار روزی تعطیلی داشتیم ، ما هم از تعطیلات استفاده کردیم و رفتیم شمال که خیلی هم

هوا عالی بود و شما هم با امیر رضا جون و ملیکا جون کلی بازی کردی و همش حواست به

بچه ها بود و اصلا رضایت نمی دادی که بخوابی و وقتی خوابت می گرفت خودت انقدر غر غر

می کردی و به زور می خوابیدی که نگو...... انگار از دست خودت هم ناراحت بودی...

روز اول چون به تاب عادت نداشتی خاله گلناز  می برد و روی تاب می خوابوندت ولی از

روزهای بعدش فهمیدی که این تاب هم وسیله بازیه و نمی دونم از کجا یاد گرفتی که به زور

دستت رو می رسیوندی به زنجیرهای لبه تاب و می خواستی خودت بگیریشون و تاب بخوری

فکر کنم اگه دو سه روز بیشتر می موندیم می خواستی تنهایی سوار بشی یا پیاده بشی و

ما رو تاب بدی

خلاصه سفر خوبی بود و کلی هم خوش گذشت

اینم یه عکس خوشگل از شما سه تا که اینهمه با هم  همبازی های خوب و مهربونی هستید

کنار برکه یا همون دریاچه در چمستان

برکه 

این آقا امیر رضای مهربون که حسابی هم هواتو داشت کلی باهات بازی میکرد و می خندوندت

و البته ملیکا خانم گل هم که همش دلش می خواست بغلت کنه و هر وقت که می دیدیش

کلی براش ذوق می کردی و دست و پا می زدی

اینم کنار ساحل دریای خزر

دریا

من از همینجا روی گل هردوتاشون رو می بوسم که اینهمه خوب و دوست داشتنی هستن

 

niniweblog.com

امروز هم با علی آقا که متولد 20 شهریوره و از دوستای خوب و البته همسایمونه رفتیم بیرون

و من چون خیلی با عجله حاضر شدم یادم رفت برات اسباب بازی بردارم شما هم همش ماشین

علی جون رو می گرفتی و خلاصه بکش بکشی داشتین سر این ماشین

اینم آوا و علی جون

علی جون

 

niniweblog.com

هوا خیلی گرم شده و شما هم حسابی گرمایی هستی برعکس من که سرماییم

یه موقع ها می بینم تو خونه غر می زنی میام دست می زنم به بدن نرم و نازکت می بینم

بله گرمت شده وقتی اتاق رو خنک می کنم دوباره می خندی و حسابی شاد می شی

این گرما حتی روی خوابت هم تاثیر داره و اگر گرمت بشه بیدار می شی

دختر کوچولوی عزیزم می خوام یه بار دیگه از اعماق وجودم بهت بگم:

                                      ♥♥  دوستت دارم آوای نازنینم♥♥

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

فرانک
19 خرداد 90 12:56



مامان حسین
19 خرداد 90 22:25
سلام دوست جونم
ایشالله همیشه به سفر و شادی.
مرسی دوست خوبم

جوجه نارنجی ما
21 خرداد 90 16:36
سلام خاله با ما دوس میشین؟
حتما عزیزم

mamane amir ali
21 خرداد 90 23:10
naziiiiiiiiiiiiiiiiiii dokhtaremoon bozorg shodeha.mashalah.doset darim.che dastaneh ghashangiiiiiiiiiiiiii

مرسی خاله جون
mamane amir ali
21 خرداد 90 23:14
rasti amirali ham dar eideh emsal dar kenare hamin berkeh ax dareh.che jaleb.nemidanam rosta namash chi bood.ama hamin ja bood.chichi kola bood nemidonam.kholaseh ma ham anja boodim.
چه جالب
فرزانه
23 خرداد 90 1:25
سلام....
چه عجب بالاخره من تونستم پیام بزارم و بهمون کد دادن.

ای جووونم که دخملی مثل خودم گرماییه ....

چه عکسهای قشنگی ....
پسملی منم که هستش ....خیلی خوش گذشت .
آخ عکسها رو دیدم دلم هواتون رو کرد .
آره خاله جون حسابی هم گرماییهما هم دلمون براتون تنگ شده

لنا
23 خرداد 90 10:05
آخی عزیزم خیلی ناز بود عکساشون همیشه به شادی و سفر و خوشی ایشالا دوستم

مرسی خاله جونی
mamane amir ali
24 خرداد 90 3:54
ava jonam.mersiiiiiiiiiiiiii.be ma sar zadi.to ham mashalah nanaz shodi.ba lebasayeh gashanget.
مرسی دوست خوبم

مامان حسین
26 خرداد 90 11:51



zahra
27 خرداد 90 1:09
bokhooram 2khmaleto ke enghadr mloose

9 mahegish mobarak
مرسی عزیزم

جوجه نارنجی ما
27 خرداد 90 14:35
یه چیز بگم ناراحت نمیشی؟خیلی با دخملت حال میکنم کپلو سفیده وای اگه ببینمش گازش میگیرم اخه من عاشق دخملهای سفید و کپلم قلبونش برم .یه عالمه ماچش کن وبوس

لطف داری گلم
مامان علیرضا
27 خرداد 90 15:15
چقدر نی نیت نازه عزیزم وبلاگ پر باری هم نوشتی اگه وقت کردی یه سریم به وبلاگ پسر کوچولوی من بزن اگه از عکساش خوشت اومد توی قسمت نظرات بهم بگو یا عکسای گلتو برام به ایمیل بفرست تا خیلی زود و سریع و ارزون اونارو خوشگل کنم و برات بفرستم.
ناز نازیتو ببوس
ممنون عزیزم

شیرین مامان لیلی
27 خرداد 90 22:32
:چه عکسای خوشگلی..چه اوای نانازی ..حسابی خوش گذروندی خوشگل خانوم...
روز باباجون اوا هم مبارک

ممنون خاله مهربون
شکوفه مامی نیکا
28 خرداد 90 0:52
عکسات خیلی قشنگن خاله جون

مرسی خاله جون
لنا
29 خرداد 90 9:26
مامانی پس چرا آپ نمیکنی

نمی رسم خانمیتو فکرش هستم
مامان فرشته
30 خرداد 90 15:47
سلام عزیز دلم خوبی ؟
وای گلم چه منظره قشنگی مثل نقاشی می مونه
ان شاا... همیشه سفر و گردش و خوشی باشه گلم
دوستتون دارم بوسسسسسسسسس
مرسی خاله جون

mumi
30 خرداد 90 16:31
همیشه به ددر آوا خانوم
مرسی گلم