آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازمون آوا

نه ماهگیه ماهکم

1390/3/12 17:15
نویسنده : مامی
1,762 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

خوبی عروسکم؟ نمی دونم الان که این مطلب رو می خونی چند سالته؟ فقط دوست دارم سالم

 و سرحال باشی و مثل همیشه دوست داشتنی و مهربون یه داستان کوتاه برات بگم گل دخترم

یکی بود یکی نبود غیر از خدای مهربون هیچکس نبود

یه دختر کوچولو بود که عروسکش رو خیلی دوست داشت همیشه از اون عروسک خوب مراقبت

می کرد اینم عکسشون

 عروسک

دختر بچه کوچولو همیشه دوست داشت یه عروسک واقعی داشته باشه

روزگار چرخید و گذشت اون دختر بچه حالا یه عروسک واقعی داشت که براش خیلی عزیز بود و

شده بود همه چیز اون و حتی اون عروسک قدیمیه و دوست داشتنی رو هم داده بود به آوا جون

عروسک 2

قصه ما به سر رسید مامانی به آوا جون رسید

niniweblog.com

من این روزا خیلی مشغول بچه داریم همش دارم بهت رسیدگی می کنم تا بتونم اونجوری که

می خوام بزرگت کنم و برای آینده با شکوهت آماده ات کنم

niniweblog.com

دیروز نه ماهت تموم شد و من در تمام این لحظات بی برگشت تلاش کردم تا نهایت آرامشم رو

بهت انتقال بدم و از این روزهای دوست داشتنی لذت کافی رو ببرم

این روزها به سرعت می گذرند و هر لحظه اش برام قشنگترین لحظه هاست

الان نشستی و داری برای کارتن مورد علاقه ات دست می زنی و من همش با نگاهم هی

قربونت می رم الهی فدای صدای تق تق دستات بشم

niniweblog.com

چند روزه که وقتی می گم آوا تو هم می گی آوا آنقدر دوست داشتنی می گی که می خوام

بخورمت و وقتی بچه ها رو می بینی بیشتر از قبل قدرت نمیایی می کنی مخصوصا توی

 قرار هایی که با بچه ها می ذاریم حسابی از خودت مایه می ذاری و اسباب بازیهاشونو

می کشی و گاهی هم چهار دست و پا از روشون رد می شی آخه مامانی گله این کارا خوب

نیست ممکنه ماماناشون غصه بشن

و وقتی نی نی ها گریه می کنن فکر می کنی دارن باهات بازی می کنن تو هم غش می کنی از

خنده تو این عکس هم دازی بادکنک امیر عباس رو می گیری!!

آوا و دوستان

این عکس هم از تو و آقا سپهر که با شما تو یک روز به دنیا امده یعنی 11 شهریور

سپهر

برای قد و وزن هم بردمت گل دخترم

قدت: ٦7.......وزنت:7850......دور سرت:44

الهی فدات بشم که داری من رو با نگاهت تعقیب می کنی و بهم لبخند میزنی

niniweblog.com

و همش می خوای بایستی و لبه همه جا رو می گیر تا خودت رو بکشی بالا قربون قد و بالات برم

مامانی ماشالله که اینهمه زرنگ و پر تلاشی

آوا

یه چند وقتی هم هست که می زنی و کفشات رو با پات در میاری آخه نمی گی گم می شه

دختر . چند روز پیش کفش پات نکردم تا نندازی تو کوچه در عوض زدی و یه لنگه جوراب نوت رو

انداختی گم کردی

اینم لنگه باقیمونده گذاشتم تا بابا نوئل بیاد برات توش کادو بذاره

جوراب

نه ماه هم گذشت و فقط سه ماه دیگه مونده تا یکسالت بشه و تو همچنان عزیزترین موجود روی

زمینی که دوست دارم همش بغلت کنم و ببوسمت

الهی قربونت برم همیشه یادت باشه که خیلی دوست دارم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

حبیبه
13 خرداد 90 20:45
آفرین به این احساس قشنگتون
و آفرین به این خانوم کوچولوی دوست داشتنی
داستانتون زیبابود .
امیدوارم که خدا این خانوم کوچولو رو براتون حفظ کنه!
حبیبه
مرسی عزیزم لطف داری

مامان حسین
14 خرداد 90 17:20
سلام عزیزم
داستان خیلی قشنگی بود.اوا جون خیلی شبیه به خودته .ایشالله همیشه زنده باشه و
قدر این مامان مهربونو داشته باشه.


مرسی عزیزم
نازنین نی نی (آرنیکا)
16 خرداد 90 2:50
سلام
نه ماهگیش مبارک
آرنیکای منم امروز نه ماهه شد.
راستی فکر کنم قدش رو اشتباه نوشتی
پاینده باشی

مرسی دوست جونم
مامان فرشته
16 خرداد 90 11:46
سلام عزیز دلم خوبین ؟
ای جونم قربونش برم من
هههههههه چه فکر خوبی کردی برای یه لنگه جوراب
آفرین
بابا هنرمندی دیگه
بوسسسسسسسس
مرسی مهربون

لنا
16 خرداد 90 14:02
اینجا که آوا شبیه خودته بابا
چه بامزه هم شبیه تو هم باباش
داستانی قشنگ مینویسی دوستم
آفرین آوا زرنگه داری یواش یواش راه میفتی
به امید روزی که آوا قدر شناس تمام خوبیهات باشه
مرسی خاله جونی

فرانک
16 خرداد 90 14:07
آوا جونم نه ماهگیت مبارکو آفرین به دختر زرنگ

مرسی عزیزم
لنا
16 خرداد 90 15:00
راستی دوستم قد آوا رو اشتباه زدی 47 نه 74


مرسی عزیزم آره 67رو اشتباه نوشتم الان درستش می کنم
مامان قندعسل
17 خرداد 90 23:23
سلام گلم نه ماهگی اوا جون مبارک
مرسی خاله جونی

مهناز مامان سپهر
18 خرداد 90 8:36
نازی چه بامزه بود. چه خوب که عروسکت رو نگه داشتی برای دخملی. از اولش هم با سلیقه بودی.
قربون این دخملک برم من که 9 ماهش شد. 9 ماهگی ات مبارک آوا عروسکی.
سپهر ما هم مشغول خوردنه ههههه.
لنگه جورابه چه بامزه شد آفرین هنرمند

مرسی عزیزم لطف داری
مامان غزل
18 خرداد 90 20:49
سلام عزیزم.

نه ماهگیه اوا جونم مبارک.
مرسی خاله مهربونم

مامان عسل و آریا
19 خرداد 90 11:43
سلام گلم
ماشالله نه ماهگی نازنینم مبارک.
بووووووووووووووس

مرسی گلم