آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازمون آوا

آوا جونم

1390/3/30 20:30
نویسنده : مامی
2,502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آوا جونم

niniweblog.com

مامانی حسابی سرم رو گرم کردیniniweblog.com

همه کارهات برام عزیز و دوست داشتنیه .....شبا که بابا جون میاد خونه اول از کارای تو

 می پرسه و من گزارش تک تک شیرین کاریهات رو می گم.

از دیروز یه کار جدید یاد گرفتی و وقتی یه چیزی رو از دستت می گیرم یهو بغض می کنی و جیغ و

 گریه راه می اندازی و یا وقتی یه چیزی می دم دستت که یادت بره یه چیز دیگه می خواستی

با عصبانیت می اندازی زمین و اصلا ازم نمی گیریش. می دونی این روزها شبیه این شکلکه

شدی

niniweblog.com

باور کن زلزله راه می اندازی تو خونه. تازه یه موقع ها هم شروع می کنی با در و دیوار حرف زدن

انقدر قیافت دوست داشتنی می شه که نگو.....دیگه تو کل خونه راه پیمایی می کنی و می

دونی از کجا باید بیای تو آشپزخونه و من رو پیدا کنی.

                                              niniweblog.com

وقتی در حمام رو باز می کنم و چراغش رو روشن می کنم تند تند میای که ببرمت حموم...

تازه یاد گرفتی از بین این همه اسباب بازی که توی لگن کوچیکت ریختم در پوش دریچه رو برداری

و آب  لگن رو خالی کنی هرچی هم می خوام حواست رو پرت کنم نمی شه

 

آوا جونم

( یه توضیح کوچولو آوا جونم : اینجا یه عکس از حمامت بود ولی 

چون لختی بود برش داشتم . ) 

عاشق پله هستی و نمی تونم باور کنم که با مهارت از پله بالا می ری.......البته فقط یه پله

داریم اونم خونه مامان بزرگ مهربونه که بطور حرفه ای ازش بالا می ری...من هم همش حواسم 

بهته تا نخوای یهو برگردی و بیای پایین.

راستی دندونات خیلی اذیتت می کنن و همش دستت رو می جوی من هنوز مروارید سفیدی تو

دهنت ندیدم حتی ورم هم نداره نمی دونم چرا اینهمه لثه هات می خوارهniniweblog.com

الهی من فدات بشم که نمی تونم به دندونات کمک کنم

                                      niniweblog.com

راستی عصرا میوه می خوری این میوه ها رو بیشتر دوست داری: موز، آناناس ، سیب و طالبی و

هندوانه

گاهی هم نون سنگک یا تافتون می خوری نون هم خیلی دوست داری

وقتی صدای آهنگ میاد تند تند دست میزنی

niniweblog.com

بهتر غذا می خوری فکر کنم اینهمه بازیگوشی می کنی گرسنه تر می شی. ولی هنوز شبا بد

می خوابی البته نه تنها شبا ، روزها هم که خوابت می گیره نمی خوای بخوابی تا از خستگی

زیاد مجبور بشی بخوابی و اونم بیشتر از نیم ساعت نمی شه.

 

 

الانم داری از سر و کله من بالا میری خیلی برام عزیزی کوچولوی ریزه میزهniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

باباي سيد اميرعباس
30 خرداد 90 20:42
وبلاگ نازي دارين
خدا ني ني نازتون رو براتون نگه داره
يه سر هم به ما بزنيد
خوشحال ميشيم
اگه با تبادل لينك موافقيد خبرم كنيد
مرسی لطف دارید

مامان فرشته
31 خرداد 90 1:27
ایییییییییییی جونمممممممم قربون می می های خوشگلت بره خاله با این عکس سکسیت
بوسسسسسسس

مرسی عزیزم
لنا
31 خرداد 90 8:12
چه فسقلیه بلایی دیگه کارت سخت تر هم میشه راه بیفته خیلی خیلی خطرناک میشه .همش باید بری دنبالش
دقیقا الان هم همش دنبالشم

مامان حسین
31 خرداد 90 11:53
قربون این اوا جون برم با این کارای قشنگش
دوستت دارم خاله

مرسی خاله جون

شکوفه و نیکا
31 خرداد 90 12:43
این کوچولوی ریزه میزه برای ماهم عزیزه
دوست دارم بغلش کنم و یک فشار درست و حسابی بهش بدم اخه خیلی نازه و دوست داشتنیه
من همیشه میام و پست های وبلاگت رو میخونم و خیلی روون و ساده مینویسی تو فضای مجازی تو احساس خوبی بهم دست میده خاطره جون
مرسی عزیزم لطف داری

شکوفه و نیکا
31 خرداد 90 12:51
خاطره جون با چه سایتی عکسهای اوا جون رو اپ میکنی؟؟؟؟
گلم توی امکانات نی نی وبلاگ آپلود عکس هم هست

فرزانه
1 تیر 90 0:45
ای جونم به این آوای ناز نازی .... چقدر هم با مزه دست میزنی گلم .
مامان غزل
1 تیر 90 14:31
سلام عزیزم
اوا خاله چه ناناز شدی جوجو.

مرسی خاله جونم
خاطره
1 تیر 90 18:14
سلام خاطره جون خوبید
خواهش می کنم عزیزم لطف کردید
خوشحالم از حضورتون
شما هم وب و دختر قشنگی دارید
آوای نازمو کلی ببوس
بازم بیاید پیشم
منون عزیزم

زهرا
2 تیر 90 16:02
ای خدااااااااااااااااا
ناز شس عزیزمممممممممممم
من نمیدونم چرا خر وقت آوا رو میبینیم انگار ویوتا رو میبینم.........نازنازیییییی

مرسي عزيزم
فرانک
4 تیر 90 2:09
سلام خاطره جون و آوا جونم ما اومدیم کلی هم دلمون براتون تنگ شده
خوش امديد عزيزم

مامان ماهان
6 تیر 90 0:13
ای جونم چقدر ناز شده آوا خانم بوسسسسسسسسس

ممنون لطف داريد
مامان فرشته
6 تیر 90 2:03
سلام عزیزم آخه چرا اون عکس رو برداشتی من عاشق اون عکس شده بودم
قربونش برم بوسسسسسسسس

اخه لختي بود خاله جوني