آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازمون آوا

هشت ماه و هفت روزگی گل دخترم

1390/2/18 19:42
نویسنده : مامی
772 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم

مامان جون ببخشید که پستام با تاخیر برات ارسال می شه

می خوام خبرها رو از اول برات بگم

از بعد از پست قبلی که قرار بود برامون مهمون بیاد و عمه نفیسه و عمه نادیا و

 عمو نصیر به همراه خانوادهاشون تشریف اوردن و یه میز دسر خوشمزه

براشون آماده کردم این شکلی:

میز دسر

خودم دلم خواست... آخه وقتی مهمون میاد نمی شه از خودمون درست

پذیرایی کنیم

اینم آوا و ثمین جون آخر مهمونی با سر و وضع به هم ریخته :

ثمین

قلبقلبقلب

چند روز بعدش رفتیم خونه خاله فرنوش دیدن پرهام جون

 اینهم آوا و پرهام جون:

پرهام

قلبقلبقلب

اینم لباس خوشگلی که پوشیده بودی:

آوا

قلبقلبقلب

راستش هنوز قد و وزنت نبردیم که برات بنویسم ولی کلاً

قد و بالای تو آوا رو بنازم ماچ

ولی در اولین فرصت که ببرمت برات می نویسم گل دخترم

راستی یه پست نوشتم از مشهد برات ولی بابا جون زد و پاک شد

دیگه وقت نشد اونجا برات بنویسم

14اردیبهشت تا امروزصبح که برگشتیم رفتیم مشهد حریم امن امام هشتم...

همه چیزت عالی بود آخه تو خود نمره بیستی گلم

همه جا مامان رو همراهی کردی و کلی بهمون خوش گذشت

وقتی هم می رفتیم تو حرم با همه بچه ها دوست می شدی

و براشون دست می زدی آخه گلم دس دسی یاد گرفتی

اینم شعر دست دسی که اولا فقط صبحا می خوندم که از خواب بیدار

 می شدی و با هم ورزش می کردیم اما دیدم باهاش دس دسی رو یاد گرفتی

برات زیاد می خونم تو هم تند تند دست می زنی.

الهی فدات بشم که گاهی انگشتات تو هم گره می خوره و همونطوری به

دست زدنت ادامه می دی:

با شماره یک دستا به بالا

با شماره دو دستا طرفین

با شماره سه دستا به پایین

دست دست بزنید حالا

دستا رو برید بالا

یه عکس و البته تنها عکس موجود از مشهد:

از راست آوین و عارفه و آوا که تو حرم با هم دوست شدید و کلی بازی کردید

حرم

البته من و آوا از طرف همه شما دوست جونا هم زیارت کردیم

امام رضا جون هم حسابی ازمون پذیرایی کرد و با اینکه خیلی روزهای شلوغی

یعنی شهادت حضرت فاطمه (س) اونجا بودیم ولی کلی جای خوب برای نماز

برامون باز کرد و کلی تحویلمون گرفت. امام  رضای خوبم بازم ازت ممنونم که ما

رو دعوت کردی تا بیایم پیشت من و آوا خیلی دوست داریم

قلبقلبقلب

یه کم هم از کارهات بگم که خیلی با مزه شدی و من همش قربونت میرم

وقتی می خوام بهت غذا بدم وقتی که از غذا خوشت بیاد تا می گم آوا دهنت

رو باز کن مثل یه شکوفه کوچولو دهنت رو باز می کنی و من دوست دارم

هزارتا بوست کنم

تازگیها وقتی روی دوتا دست کوچولو و پاهای نازت قرار می گیری خودت رو به

جلو و عقب تاب می دی و یکی دو روزه که داری تمرین می کنی تا دستات رو

هم بلند کنی و دوباره بذاری زمین البته سینه خیز از نوع دنده عقب با غر فراون

رو یاد گرفتی و با مهارت میری عقبی

یه موقع ها هم زانوت رو صاف می کنی که خیلی من دلم شور می زنه یهو با

صورت زمین نخوری....فکر کنم یهو می خوای راه بری و به چهار دست و پا رفتن

راضی نمی شیچشمک

امروز صبح زود برگشتیم و من خیلی سر حال نیستم ولی بازم میام و برات

می نویسم

گل دختر قشنگم که آلان خواب آلو خواب آلو داری منو نگاه می کنی

خیلی برام عزیزی دوست دارم گلمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان غزل
18 اردیبهشت 90 19:52
سلام عزیزم.
چه مامان خوش سلیقه ای.
زیارتتون قبول گلم.
لطف داری عزیزم

مامان فرشته
18 اردیبهشت 90 20:36
سلام عزیز دلم
زیارتتون قبول باشه گلم
وای چه چیزای خوشمزه ای
منم دسر می خوامممممممممم
آوا جونمو ببوس
مرسی گلم

لنا
19 اردیبهشت 90 12:35
سلام عزیزم همیشه به سفر ایشالا
چه میز خفنی بابا بی خیال دلمون آب شد خیلی عالی بود میزت


Merci azizam lotf dari.
سحر(مامان باران)
20 اردیبهشت 90 10:49
زیارتتون قبول مادر و دختر خوشگل...انشالله همیشه به شادی
میز دسر هم خیلی قشنگ و خوشمزه بود
merci.azizam
mamane amirreza,melika
20 اردیبهشت 90 23:16
ziarat ghabol,enshaalah make& karbala berin

Merci azizam enshalah ba shoma berim.
مامان فرشته
21 اردیبهشت 90 2:16
سلام عزیز دلم خوبی ؟
یه دنیا ازت ممنونم بوسسسسسس

Slm golam khobim shokr. Lotf dari azizam
سمیرا مامان سپهر
21 اردیبهشت 90 16:24



فاسان
21 اردیبهشت 90 19:05
وبلاگ خوبی درست کردی امیدوارم همیشه درکنارفرزند گلت شاد و موفق باشی(◠‿◠)

به ما هم سر بزن امیدوارم به دردت بخوره

http://ehsan418.mihanblog.com


مرسی عزیزم حتما سر میزنم
مامان آنیسا
22 اردیبهشت 90 9:20
سلام عزیزم زیارت شما وآوا جون ناز قبول
به به چه گل دختر نازی وچه مامان خوش سلیقه ای .میز دسرت خییییییییییلی زیباست حتما خوشمزه هم هست
بوسسسسسسسسسسسسسسس

مرسی خاله خوبم
فرزانه
22 اردیبهشت 90 10:42
سلام گل ناز ....
8 ماهگیت مبارک...
زیارتت هم قبول خانم کوچولو ....
می بوسمت هزار تا ....
آفرین به مامان هنرمند...با دسرهای خوشگلش .

مرسی دوست جونم
مامان حسین
22 اردیبهشت 90 10:48
سلام عزیزم
خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زیارتتون قبول ..
اوا جونم به ما دعا کردی خاله؟؟؟؟؟؟
راستی من شما را لینک کردم.
دستت درد نکنه خانومی با این دسر خوشگلت.دهنم اب افتاد

سلام خاله جون آوا برای همه خاله جونا دعا کرده
مامان قندعسل
23 اردیبهشت 90 0:50
سلام عزیزم زیارت قبول...اواجون مشهدی شدنت مبارکخاله به قربون شیرین کاریات

Merci azizam
مامان ماهان
24 اردیبهشت 90 23:27
سلام زیارتتون قبول
آفرین دخمل ناناز
بوسسسسسسسسسسسسسس
میز دسرت عالی بود

Merci azizam
مامان حسین
25 اردیبهشت 90 11:18
سلام عزیزم
خوبی
اوای عزیزم چطوره

Merci golam ava ham khobe.
فرانک
27 اردیبهشت 90 0:55
خیلی دلم سوخت کاش سر کار نرفته بودم با شما اومده بودم گردش

مرسی عزیزم همین که امدی یه دنیا ارزش داره
زهرا
27 اردیبهشت 90 1:42
زیارت قبول خوش سلیقه
رو نکرده بودیاااااااااااااااااااااااا

گل دخمل ماروهم ببوس

مرسی عزیزم
abbas
27 اردیبهشت 90 7:54
زيارت قبول
خدا اين كوچولوها رو حفظ كنه

مرسی ممنون