آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

دختر نازمون آوا

سوغاتیای بابا جونی رسید

1389/12/24 4:57
نویسنده : مامی
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

آوا جونم کلی سوغاتی خوردی هان

همه لباس خوشگلارو برداشتی واسه خود خودت

مبارکت باشه گل دخترم

انشالله به سلامتی و شادی بپوشیشون

من عاشق این بلوز و ژاکتت شدم

اینم یه ژاکت سرمه ای خیلی شیک

اینم یه بلوز کیتی خوشگل و خوشرنگ

پیراهن پروانه ای آخه تو گلی دیگه همه پروانه ها دورت می گردن

یه کلاه فوق العاده و یه شلوار ناز

اینهمه گلسر و تلهای کشی و شلوار جوراب و چیزای قشنگ

و کاپشن و شلوار صورتی خوشگله

بابایی گله دست شما درد نکنه

خیلی خیلی زحمت کشیدی

دوستت دارم

-------------------------------------

این عکسا رو برای بار سوم آپلود کردم امیدوارم دیگه بسته نمونن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

فرانک
24 اسفند 89 2:49
مبارکت باشه آوا جونم

مرسی خاله جونم
لنا
24 اسفند 89 7:47
ای جانم عزیزم
بابایی مهربون دستت درد نکنه
اینقدر خوش سلیقه بودی ما نمیدونستیم
خاطی اونکلاه و شلوار جینش باحاله با اون بلوز کیتی با اون لباس سفید پروانه ای ساده و شیکه


آره بابا کلی از خودش سلیقه در کرده
لنا
24 اسفند 89 7:47
قربونت برم که اینجا هم نوشتی شلوار جوراب

تازه کلی فکر کردم اتفاقا یادتونم افتادم موقع نوشتن
لنا
24 اسفند 89 7:48

آفرین به بابا

مرسی عزیزم
mona
24 اسفند 89 17:23
سلیقه بابایی از انتخاب مامنی‌ معلوم که چقدر خوبه

مبارکت بشه گٔل من به سلامتی‌ بپوشی


مرسی دوست جونم
هدی
24 اسفند 89 18:03
اوا جونم دست بابای مهربونت درد نکنه . انشاالله همه رو بپوشی به سلامتی

مرسی خاله جونم
مامان غزل
25 اسفند 89 8:43
مباركه

مرسی عزیزم
مامان غزل
25 اسفند 89 9:16
مباركه
مامان اوا مدير وبلاگ بعد از چند ساعت صداي اوا جونو گذاشت تو وبلاگ
يا اگه خودت گذاشتي چه جوري گذاشتي كمكم كن

زودی گذاشت گلم
خاله مهسا
29 اسفند 89 0:04
مببباااااااااااااركت باشه خاله قربونت برهههههههههه

مرسی خاله جونم
mamane amir ali
23 فروردین 90 1:27
salam.mobarakeh.kash be babayi migoftin vaseh amir ali ham soghatihaye ghashang biareh.poolesho midima


مرسی عزیزم ...قابل شما رو نداره.......انشالله دفعه دیگه براتون حتما میاره