آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازمون آوا

روزهای پایانی سال و چهارشنبه سوری و ......

1389/12/25 19:45
نویسنده : مامی
692 بازدید
اشتراک گذاری

آوای دلنشین زندگیم

دیشب هم به خوبی و خوشی گذشت و ما با هم رفتیم خونه مامان بزرگ مهربون و با خاله مهسا

چندتا اتیش درست کردیم و شعار معروف زردی من مال تو سرخی تو مال من رو خوندیم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

امروز عصر هم که آخرین چهارشنبه سال بود خاله فرنوش به سلامتی پرهام جون رو به دنیا اورد

و من خیلی خوشحالم که حال هردوتاشون خوبه

اینم یه تبریک ویژه به آقا پرهام کوچولوBirthday Party

انشالله همه مامان گلا نی نی جوناشون رو به سلامتی به دنیا بیارن

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نمی دونم چرا به آخر سال که میرسم دلم میگیره

البته امسال که تو رو دارم خیلی شاد و خوشحالم Flower

پارسال یار تو دلیم بودی و امسال یار تو بغلم هستیKisses

پارسال یه سفره هفت سین چیدم که خودم خیلی دوسش داشتم

فقط تخم مرغام رو رنگ نکردم چون قبل سال تحویل دلم یهو درد گرفت

اما امسال هنوز هیچ کاری نکردم

دوست دارم امسال که تو با هامون هستی سفرمون قشنگ باشه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

راستی برات سوپ هم میپزم به نظرم بیشتر از فرنی دوست داری

میبرمت دم یخچال با عروسکاش برات شعر می خونم تا غذاتو بخوری

شعر آقا خرگوشه رو ۵۰ بار می خونمتا دو تا قاشق غذا بخوری و برگردی دهنت رو با

لباس من پاک کنی

اینم مواد لازم برای سوپت

تازه سوپت که اضافه میاد من خودم نمک میزنم و می خورم آخه من خیلی سوپ دوست دارم

خیلی برام عزیزی دختر گلمI Love You

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان عسل و آریا
25 اسفند 89 21:04
امیدوارم امسال را هم به شادی کنار گل دخترتون جشن بگیرید و بهتون خوش بگذره

مرسی عزیزم
فرانک
25 اسفند 89 21:36
وای چه سفره خوشکلی . مامانی با سلیقه

مرسی خاله جون
نرگس
26 اسفند 89 16:21
سلام دوست گلم واقعا كه آوا جونم با داشتن مامان با سليقه اش حسابي به خودش بباله

لطف داری دوست خوبم
نونوش
26 اسفند 89 18:05
با نی نی بازار آشنا شوید

نی نی بازار، اولین و بزرگترین فروشگاه آنلاین لوازم نوزاد و کودک، لباس، اسباب بازی و سیسمونی است که با هدف ارائه محصولات مورد نیاز خانواده ها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت راه اندازی شده است. ضمنا این فروشگاه، برنامه های تخفیفی و تشویقی خاصی را برای اعضای ثبت نامی خود در نظر گرفته است. لطفا برای بازدید از نی نی بازار، خرید و کسب اطلاعات بیشتر، به آدرس www.ninibazar.com مراجعه کنید.

برای اطلاع و امکان استفاده از تخفیف ها و هدایا، پیشنهاد می کنیم که حتما و هرچه سریع تر، در سایت فروشگاه نی نی بازار ثبت نام کنید.


حتما گلم
مامان غزل
27 اسفند 89 9:20
اییییییول باسلیقه.


مرسی گلم
سارا
27 اسفند 89 13:20
به چه مامان با سلیقه ایخوش به حالت آوا جونم

مرسی دوست جونم
فاطمه
27 اسفند 89 14:59
_♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥_____♥___♥____♥
_♥___///___@__\__♥
_♥___\\______///__♥
___♥______W____♥
_____♥♥_____♥♥
_______♥♥♥♥♥
سلام به مامان آوا و آوا کوشولوی خودم
پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم سال خرگوشی زیبا و سراسر شادی داشته باشین


مرسی عزیزم ممنون از خرگوش قشنگت امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید
خاله مهسا
29 اسفند 89 0:02
سلام اوا جونم سلام خواهر گلم
بالاخره موفق شدم بيام وبلاگتونو ببينم
دوووووووووووستووووونننن دارم

خوش امدی گل قشنگم؛ ما هم خیلی دوست داریم عزیزم
لنا
7 فروردین 90 7:56
به به به چه دوست با سلیقه و با ذوقی دارم
ایشالا سال خوبی داشته باشی مامانی مهربون

شما هم سال خوب و خوشی داشته باشید مهربونم