آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

دختر نازمون آوا

نظرات (18)

مامان عسل و آریا
20 اسفند 89 17:51
چه نامه ی قشنگی بود.شما استعداد خوبی توی نوشتن دارید.مطالبی که از دفتر خاطرات می نوشتید را خوندم هم خیلی قشنگ بودن.آواجون را از طرف من ببوسید


مرسی دوست خوبم لطف داری
سارا
20 اسفند 89 18:07
سلام خانمی عالی بود

لطف داری خاله سارا جونم
مامان عسل و آریا
20 اسفند 89 21:24
..ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................
دوست خوبم آپم.دوست داشتی بهم سر بزن.


حتما گلم
مامان ماهان
21 اسفند 89 0:53
سلام نامه شما هم خیلی قشنگه آوا جون و ببوس

مرسی خاله جونم
مامان فرشته
21 اسفند 89 13:36
سلام عزیزم ............. خیلی قشنگ و لطیف نوشتی گلم .........سرسبزترین جوانه زندگیم یا آوای دلنشین زندگیم ......... خیلی پر معنیه دستت درد نکنه بوسسسسسسسس

مرسی گل دوست داشتنیم
لنا
21 اسفند 89 15:16
آخی عزیزم
فوق العاده بود امیدوارم آوای دلنشینت همیشه غزل خون برات بخونه و شادی براتون بیاره


مرسی خاله لنا جونم
لنا
21 اسفند 89 15:16



مامان رادین
21 اسفند 89 16:45
سلام مامان اوا خیلی قشنگ وبا احساس نوشتی خدا شمارو برای هم نگه داره اگه دوست داشتی به وبلاگ من و رادین هم سر بزنین خوشحال میشیم ما هم تو مسابقه شرکت کردیم


حتما میام خاله جون مرسی از دعوتتون
فرانک
21 اسفند 89 21:50
آوا جونم چه مامان هنرمندی داری


مرسی خاله جونم لطف داری
مامان فرزانه
22 اسفند 89 0:26
عزیزم سرسبز ترین بهار تقدیم تو و آوا جون آوای خوش هزار تقدیم تو باد............. نامه ی منم بخون دیگه خاله ای

خاله جون من می خواستم اول شدنت رو تبریک بگم ولی نمی تونم وبلاگتونو باز کنم الانم کلی غصه شدم
فرزانه
22 اسفند 89 0:47
خیلی زیبا بود ....
ای جووووووم آوا گلی با اون خنده های قشنگت .
ما هم آپیم

مرسی خاله جونم
مامان زهرا نازنازی
22 اسفند 89 16:57
چه نامهی پر مهر و محبتی

امیدوارم برنده شید

خدا دختر نازتون رو در پناه خودش حفظ کنه
مرسی دوست جونم

مامان فرشته
22 اسفند 89 17:38
سلام خوبین ؟ آوا جونمو ببوس


سلام خوبیم دوست گلم
مامان عسل و آریا
22 اسفند 89 20:42
سلام مامان مهربون آواجون.
آواجون خوبه؟دلم براش تنگ شده بود گفتم بیام بهش سربزنم.از طرف من هم ببوسیدش

قربونت برم عزیزم آوا هم خوبه و براتون بوس میفرسته
مامان شنتيا
23 اسفند 89 8:32
خيلي قشنگ بود

مرسی عزیزم
سمیرا مامان سپهر
23 اسفند 89 13:27
چهرشنبه سوری خوبی رو برات ارزو میکنم .

ممنون گلم
زينب عشق مامان و بابا
23 اسفند 89 16:37
شاد و سلامت باشيد

مرسی گلم
شکوفه
3 فروردین 90 10:20
خاطره جون نمیدونم چرا برا من باز نمیشه پستت

شکوفه جون این سایت آپلودش فیلتر شده باز نمی شه