آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دختر نازمون آوا

اولین نامه و اولین دیدار

1389/11/18 16:31
نویسنده : مامی
668 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونم

این اولین نامه ای که برات می نویسم

من مرتب حالتو می پرسم ،

گاهی وقتا باهات حرف میزنم ،

خیلی دوستت دارم موجود کوچولویی که هنوز ندیدمت

                                          ۸۹/۱/۱۶

 

سلام دخی نازم

خوبی مامانی؟

تو انقدر شبیه من هستی که باورم نمی شد

و دوست داشتن من انقدر زیاده که می تونه تمام دنیای آبی تو رو پر کنه،

من هر روز به امید در آغوش کشیدنت لحظات پر پیچ و تاب بارداری رو سپری می کنم

تا تو که سبزترین جوانه وجودم هستی رو ببوسم

                                                                       ۸۹/۲/۱۷

 

البته من فکر می کردم که تو شبیه من هستی و این شکلی هستی......................

اما من اشتباه کردم و بیشتر شبیه بابا شدی این جوری.................

البته این قسمت امروز اضافه شده ۱۸/۱۱/۸۹

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ساعت نیک
5 تیر 96 10:45
وقت شناسی را با کمک ما به کودکان بیاموزید.