آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

دختر نازمون آوا

جوجه کوچولوی پر زور

1389/11/18 16:28
نویسنده : مامی
477 بازدید
اشتراک گذاری

جوجو کوچولوی من که دلم براش میره ،

                         تو دلم تکون می خوره ،

تکوناش بهم آرامش میده ، و یه حس جدید رو تو وجودم به جریان می اندازه

 

حس آمدن یه فرد جدید تو زندگی دونفرمون ،

                               حس بزرگ شدنمون ،

حس عجیب یه مسئولیت زیبا ، پر دقدقه و البته تمام نشدنی

 

و هر لحظه که به تولدت نزدیکتر می شم

               بیشتر از قبل ،

                 مشتاق تر ،

                        و پر دلهره تر می شم

                                                 دوستت دارم جوجه کوچولوی من

                                                                ۸۹/۳/۱۴

سلام دخمل کوچولوی پر زور

گلکی خیلی دوست دارم زودتر بیای بیرون

                               تا بغلت کنم ،

            ببوسمت ،

                           حتی بوت کنم ،

ولی یه کم دیگه باید صبر کنم ...................

یه کم دیگه هم تو وقت لازم داری تا بزرگ بشی ،

هم من تا بتونم تو رو به دنیا بیارم.

امیدوارم اون لحظه که به دنیا میای برای هر دوتامون

                                    روز راحت و خوبی باشه

                                  برام دعا کن عشق کوچولوی من

                                                    ۸۹/۴/۲۴

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

لنا
19 بهمن 89 8:00
آخی عزیزم خیلی دوستش داری امیدوارم آوا کوچولو قدر مامان خوبش رو بدونه