آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

دختر نازمون آوا

انتظار ...........

1389/11/18 16:47
نویسنده : مامی
609 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

مامانی دلش حسابی هواتو کرده

الانم تو شیمک مامانی داری ووووول می خوری

و من هم دستم رو گذاشتم تا پا کوچولو و دست کوچولوت رو بیشتر حس کنم

امروز هم بیشتر از همیشه و بعد از نه ماه انتظار ،

                                        منتظرت هستم

امروز هم

            عطرت

                      بیشتر از هر وقت دیگه ای تو مشامم پیچیده

امروز هم

           عاشقانه

                     به یاد لمس گونه هایت می نشینم

                                             و

                            از خدای بزرگ و مهربان

                     سلامتیت رو درخواست می کنم

                   دوستت دارم موجود دوست داشتنی

                                                  ۸۹/۶/۴

 

سلام نی نی هوچولو

می دونم حالت خوبه

دیروز که رفتم سونوگرافی این خانومه بی خودی منو نگران کرد

 و گفت وزنت زیر ۳ کیلو هست ....

خوب اشکالی نداره من خودمم هم وزنم کم بوده

هر چقدر که باشی مهم نیست ...........

            مهم اینکه :

                      " ما تو رو هزاران برابر وزنت دوست داریم "

                                                      ۸۹/۶/۸

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

لنا
19 بهمن 89 8:01