آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازمون آوا

اولین خرید بابایی

1389/12/15 18:51
نویسنده : مامی
775 بازدید
اشتراک گذاری

 

آوا جونم بابایی برات کلی چیزای قشنگ خریده

اولین چیزی که خریده رو دیشب برامون ایمیل کرد

می دونی چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟ یه کاپشن شلوار خوشگل صورتی

وکلی گل سر و جورابهای ساق بلند و تلهای کشی قشنگ

دستت بابایی جون درد نکنه

بابایی جون ما فقط دوست داریم به سلامتی برگردی پیشمون

چرا زحمت کشیدی

۸۹/۱۲/۱۴

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

فرزانه
14 اسفند 89 0:52
مبارررررررررررررررررررررکه ....

دست آقای پدر درد نکنه ...چقدر خوشملن .


مرسی خاله جونم
محمد گیان
14 اسفند 89 9:09
سلام آوا جان خوبی ممنون که سر میزنی ولی آدرس وبت را نمیزاری باید کلی بگردیم تا پیدات کنیم



مامان قندعسل
14 اسفند 89 10:13
سلام عزیزم جاشون خالی نباشه...اوا جونم لباسای نو مبارک


مرسی دوست جونم
lمامان ساراوسحر
14 اسفند 89 10:48
سلام مبارکش باشه امیدوارم خدا همیشه پشت وپناهش باشه


مرسی گلم
لنا
14 اسفند 89 11:48
آخی عزیزم چه چیزای قشنگ دست بابایی مهربون درد نکنه


دوست دارم خاله جونم
مامان عسل و آریا
14 اسفند 89 16:06
سلام دوست خوبم.
ممنونم از حضورت در وبلاگ عسلام.
نمی دونم چرا عکس ها برای من باز نمیشه ولی مطمئنم خیلی قشنگن.چون تا حالا همه ی عکس هایی که گذاشتی خیلی زیبا بودن.آوا جون را از طرفم ببوس.


نظر لطفته گلم.چرا باز نمیشه ؟ میشه دوباره امتحان کنی؟
غزل
14 اسفند 89 23:14


مامان عسل و آریا
15 اسفند 89 9:01
سلام دوست خوبم.

نمی دونم چرا باز نمیشه دوست عزیز.آخه چون خیلی خوش سلیقه هستید خیلی هم کنجکاو بودم که ببینم ولی متاسفانه هر جوری که کردم باز نشد.هم از راه show picture رفتم هم چند بار صفحه را جدید باز کردم.نمی دونم گلم چی هستن ولی هر چی هستن انشالله که آواجون به شادی تنشون کنه و باباجونش زود بیاد پیش آوا.دعا می کنم جای آمپولش هم زود خوب بشه

گلکی فقط به خاطر تو دوباره عکسا رو آپلود کردم

مامان غزل
15 اسفند 89 13:26
چه بابای خوش سلیقه ای مامان اوا اجازه بدین لینکتون میکنم.


مرسی گلم. خوشحال میشم منم لینکتون می کنم
فرانک
16 اسفند 89 0:36
آوا جون خدا رو شکر که واکسن 6 ماهگی رو به سلامتی زدی .سوغاتی ها هم مبارکت باشه


مرسی خاله جونم قابله نائریکاجون رو نداره
مامان فرزانه
22 اسفند 89 0:22
سلام وااااااااااااااااااااااای چه چیزای قشنگییییییییییییییییی مبارکت باشه عزیزم الهی مامان و بابا 100 سال بالا سرت سالم و خوشبخت باشن

مرسی عزیزم انشالله شما هم همیشه شاد و سالم و در کنار هم باشید