آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازمون آوا

شبها:(

1389/12/12 23:39
نویسنده : مامی
732 بازدید
اشتراک گذاری

این سومین باریه که این مطلب رو برات می نویسم

اگه این بار هم این وبلاگ دیونه بپره بیرون دیگه نمی نویسم

--------------------------------

هر روز یه روز جدیده ، و برای تو جدید تر

هر روز یه اتفاق تازه میافته ، و برای تو تازه تر

لحظه های شیرین کشف قوانین دنیای زیبات رو برات ثبت می کنم

تا بتونم تو خاطراتت سهیم باشم

امروز چندین بار با بابا جون حرف زدیم و تو هم کلی براش آواز خوندی و دلش رو بردی

آخه عصرا که میاد خونه حسابی براش دلبری می کنی

معلومه بابایی هم دلش برات تنگ میشه با اینهمه شیرین کاری که براش می کنی

یه کم هم از خواب شب هات بگم

تا بعدا نگی من که خوب می خوابم

البته خدایی من چند ماه اول اصلا اذیت خواب شب نشدم و تو همیشه ساعت 11

می خوابیدی و فقط هر 2 ساعت واسه شیر یه کم از خودت صدا درمیوردی

ولی این ساعت ۱۱ کم کم تبدیل شد به ۱۲ ، ۱ ، ۲ ، ۳ ، و باورم نمیشه که الان تا ۴ صبح

بیداری............

و من هم یا تو اینترنتم یا دارم تو رو راه میبرم بستگی به حالت داره اگه رو تختت بمونی و

بازی کنی من هم یه چرخی تو نت میزنم اگه نه که کارم درامده و تا صبح باید بازی کنم

تو رو خدا بخواب منم خوابم میاد آخه Night

گاهی وقتا هم بابایی جون کمک می کنه ولی چون صبحا زود میره گناه داره دیگه

کلا الان هم غر شدی برم تا کله خاله مهسا رو نخوردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مونا (مامان النا)
13 اسفند 89 0:03
سلام مامی جون
دخملت خیلی نانازه
از طرف من ببوسش
خوابش هم درست میشه
ما هم گذروندیم
خیلی سخته اما شیرینه
خودشون درست میشن
النا تا 11 ماهگی 4 صبح میخوابید


مرسی گلم ایشالله زودتر درست بشه من خوابم میاد
مژگان
13 اسفند 89 5:18
lممنون به وبلاگ من سر زدین با اجازه لینکتون میکنم.ماشالله به این نی نی آوای گل


مرسی گلم لطف کردی منم لینکتون می کنم
مامان قندعسل
13 اسفند 89 11:23
سلام
چه وروجکیه....این عزیزدردونه


آره خاله جون حسابی بازیگوشه
مامان عسل و آریا
13 اسفند 89 12:49
سلام مادر آواجون.آخی انشالله که دوباره طبق معمول می خوابه و شما هم اذیت نمیشید.توی طول روز آواجون می خوابه؟شاید چون توی روز می خوابه شب دیگه خسته نیست.باید یک روز نگذارید بخوابه تا شب خسته باشه.
اگه دوست دارید توی دو تا وبلاگ عسلام لینکتون کنم.
asaljoon.niniweblog.com
aryajoon.niniweblog.com

سلام گلم آره تو روز می خوابه ولی نمی دونم چطوری بیدار نگهش دارم...خوشحال می شم منم لینکتون می کنم

مامان فرزانه
13 اسفند 89 15:31
سلام بابا کجایی شاید یه جاییش درد می کنه یا ام که روز خیلی خوابیده بعد ار ساعت 6 بعد از ظهر اصلا نخوابونش ببوسش به مام سر بزنید

سلام گلم آخه عصرا خوابش میگیره نمیشه نخوابونمش منم حتما بهتون سر میزنم
mamane
13 اسفند 89 19:35
منتظر شما هستیم
مامان غزل
13 اسفند 89 19:35
سلام مامان اوا.
نی نی تون خیلی نازه.
خوابش هم تا چند وقت دیگه درست میشه نگران نباش.
راستی من عاشق اسمش شدم .نی نی خوشملتو ببوس


مرسی گلم لطف داری
مامان عسل و آریا
14 اسفند 89 8:17
ممنونم مادر آواجون.من شما رو توی دو تا وبلاگ عسلام لینک کردم.شما هم دوست داشتید بکنید. asaljoon.niniweblog.com aryajoon.niniweblog.com
مامان عسل و آریا
14 اسفند 89 16:14
سلام دوست عزیزم.
ببخشید پیغامتون را توی وبلاگ عسلم الان خوندم.آدرسش را توی بخش وب سایت این نظر گذاشتم.
خیلی ممنونم بابت اینکه عسلام را لینک کردید


مامان امير مهدي و امير حسين
15 اسفند 89 20:18
سلام عزيزم.به ما هم سر بزنيد.ببويس خوشملتو.


حتما گلم
مامان امير مهدي و امير حسين.
15 اسفند 89 20:31
دوباره سلام.راستي اون تصوير رو چه جوري بالاي وبلاگ قرار دادي من هر کاري کردم نميشه ميشه راهنمايي کني.



سلام گلم بعد از اینکه تیکر رو ساختی کدش رو تو تنظیمات بالای صفحه کپی کن تصویر میاد امتحان کن اگه نشد برات درست کنم بوس