آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

دختر نازمون آوا

یازدهم اسفند 89

1389/12/11 23:42
نویسنده : مامی
674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آوا جونم

شش ماهگیت مبارک عسلکم امروز روز قشنگیه چون ۶ماه دیگه یک سالت میشه

شش ماه پیش یه همچین روزی بود که برای اولین بار تو آغوشم بودیYah

 بوت می کردم و می دونستم که همه دنیای کوچیکت من هستم

و حالا می بینم که تو با تمام کوچکیت همه دنیای من هستی

امروز صبح زود بابایی جون رفت مسافرت و من و تو پیش هم موندیم تا دلتنگیمون کمتر باشه

خوبه تو هستی هاااااااااان

شش ماه پیش بعد از بیمارستان امدیم خونه مامان بزرگ و حالا دوباره امدیم اینجا تا خونه تنها

نمونیم

اینجا هم داره برف میاد گوله گوله تو هم با تعجب این ور و اون ورو نگاه می کنی

نشد امروز برات کیک درست کنم ببخشید هاااااان ولی قول میدم یکسالگی برات یه تولد

خوب بگیرم

شنبه هم میریم واکسن میزنیم دیگه قول می دم تا یک سالگی نذارم پاهای کوچولوت جیز بشه

من و بابایی دوستت داریم گل قشنگمون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

khale golnaz
11 اسفند 89 23:07
avaa jon mobarak bashe ,
khale golnaz
11 اسفند 89 23:36
midonam che ehsasi dari har rooz ke migzare mamana asheghtar mishan


سلام خاله گلناز جون خوشحالم کردی سر زدی می بوسمت
فرانک
12 اسفند 89 1:06
آوا جونم با دختر من در یک روز دنیا اومده 6 ماهگی هر دوشون مبارک


گلم 6 ماهگی نائیریکا جون هم مبارک دخی نازم رو از طرف من ببوس
مامان قندعسل
12 اسفند 89 11:30
نیم سالگیت مبارک نفس خاله....


مرسی خاله جون
مامان فرشته
12 اسفند 89 12:34
سلام عزیزممممممم مبارکه هوراااااااا دست سوت آوا جونم شش ماهه شده جانم بوسسسسسس


مرسی گلم ایشالله برای فرشته کوچولوی شما دست بزنیم
لنا
14 اسفند 89 11:45

شش ماهگیت مبارک قند عسل
جای بابا خالی نباشه


مرسی خاله جونم