آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازمون آوا

یازده ماهگی آوا جونم

1390/5/11 17:57
نویسنده : مامی
1,747 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خورشیدکم

سلام آوای آرامشم

سلام زیباترین دریچه نگاهم

سلام شکوفه خوشرنگ زندگیم

                                             سلام دخترم

 امروز یازدهمین ماه گرد زندگی توست

و تو بر فراز بلندترین قله قلبمان طنین عشق را می نوازی

و شیرین ترین و ماندگارترین لحظات را برایمان ترسیم می کنی

و آرام آرام بزرگ می شوی و ما را در خلقت خالقمان افسون تر می کنی

دختر عزیزم

هر روز که می گذرد قلبمان بیشتر از تو لبریز می گردد

آوای نازم تو همیشه برایمان قشنگترین و بهترین هستی

 

11ماهگی

خوب یه کم هم از کارهات و بازیگوشیهات بگم

وقی میری تو اتاقت اول میری سراغ دکور اسباب بازی هات و مثل عکس بالا که امروز ازت انداختم

تا اونجایی که دستت میرسه عروسکا رو میریزی زمین البته اول طبقه پایین که من البومها رو چیدم

رو خالی می کنی و بعد می ایستی و عروسکها رو میریزی و بعد می شینی و بازی می کنی

با اینکه فقط برای آب خوردن از شیشه استفاده می کنی ولی از اول بلد بودی خودت نگهش داری

و الانم بعد از اینکه می خوری میاری به منم می دی

بعد با هم بازی می کنیم و من می گم آب بده به مامان تو هم شیشه رو می ذاری دم دهنم

بعد می گم آوا آب بخوره و تو می ذاری تو دهن خودت خلاصه کلی با این کار کیف می کنی

یه شعر برات ریختم تو گوشیم و البته بابا برای ماشین هم از روش کپی برداشته و کلا این شعر که

خیلی دوسش داری همه جا هست و اونم شعر پنگوله که می گه:

شاپرکی گفت چی گفت .........یواشکی گفت چی گفت......بعد می رسه به اونجا که

به برگ گل دست نزنیم .......نه نه نه نمیزنیم .............غنچه هاشونو نکنیم .....نه نه نه نمی کنیم

و تو با اون نه گفتن شیرینت و اون انگشت کوچولوت می گی نه نه نه الهی قربونت برم عسلم

وقتی صدا میاد یا من میزنم به در با همون تن صدای من می گی "کیـــــــــــــــه" عزیزمی

یا وقتی شبا می خوام بخوابونمت و تو نمی خوای بخوابی و بابا که یه کم سر و صدا کنه سریع

بلند می شی و از تو اتاق سرک می کشی بیرون رو نگاه می کنی و می گی "کیـــــــــــــه"

الانم می خوای بیای از من بالا و وقتی می خوری زمین انقدر با مزه غر میزنی که نگو

الهی قربونت برم من

وقتی از خواب بیدار میشی دوست داری من پیشت باشم و کلی از سر و کولم میری بالا و قل بازی

می کنی منم کلی بوست می کنم و بهت می گم که عاشقتم عروسک فشنگ و دوست داشتنیم

اینم یه عالمه گل سرخ تقدیم به دختر نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مهناز مامان سپهر
11 مرداد 90 17:21
عزيزم قربون نه نه گفتن بامزه اش برم من. يازده ماهگي اوا جونم مبارك باشه مامانش. منم ميام كاراي اوا و بقيه بچه ها رو ميخونم مثل اين كه يكي يهشون ياد داده يه جور باشه كاراشون.ههه
مرسی خاله جون

مامان احسان
11 مرداد 90 18:03
11 ماهگیت مبارک
ممنون عزیزم

فرزانه
11 مرداد 90 18:50
11 ماهگیت مبارک آوا جونم ...

هزارتا بوس برای دخملی که انقدر شیطون بلا شده .

ممنون عزیزم
لنا
12 مرداد 90 8:40
عزیزمی آوا چقدر مامانی شیرین مینویسه واست عزیزمممممم.خیلی بلا شدی
مرسی خاله جونم

فرانک
12 مرداد 90 13:57
عزیزم مبارک باشه. شما چه زود بزرگ میشید
ممنون عزیزم

mumi
14 مرداد 90 0:02
مبارک باشه عزیزم.هر وقت میام وب آوا جون و میبینمش دلم میخواد بچلونمش شما که دیگه حق داری اگه با این شیرین زبونیاش بخوای بخوریش .
هزار ماشالله به صورت ناز و مو های قشنگش.
راستی فکر کردم رمز رو بهت دادم؟؟
ممنون عزیزم

مامانی شیما وحدیث
14 مرداد 90 3:35
سلام واااااااای خدا که این آوا جون چقد ر خوشمل بازی درمیاره .آدم دلش میخواد گازش بگیره .
مامانی بوسسسسسسس ازطرف من یادت نره
ممنون عزیزم

مامان قندعسل
14 مرداد 90 15:29
الههههی چه بلا شده فداش شممم چه شیرین زبونه این دخمل
مرسی گلم

مامان حسین
15 مرداد 90 0:25



مامان پارسا
15 مرداد 90 11:07
سلام. ني ني نازي داري!!
پسر من 1 ماه از دخترت کوچيکتره و فقط ميگه دد دد... نميدونم تا 1 ماه ديگه ماما يا کيه ميگه؟؟؟؟
بچه ها با هم فرق دارن گلم ولی حتما میگه

مامان پارسا
15 مرداد 90 11:07
من شما رو لينک کردم با اجازه
لطف کردی گلم

مامن النا
16 مرداد 90 10:40
سلامممممممممممممممممممممم آوا جونم
11 ماهگي نازم مبارك.عزيزم شرمنده دير اومدم.آخه النا هم يازده ماهه شده بود .منم از طرف اداره تو مرخصي استحقاقي بودم.راستي آوا جون ميدوني النا يك روز بعد از 11 ماهگيش شروع به راه رفتن كرد.
آوا عسلم ماشالله رفته رفته خوشگلتر ميشي.آي من قربونت بشم. مامان اوا دست گلت درد نكنه نوشته هات خيلي خوبند. دوستتان دارم
مرسی عزیزم

فرزانه
17 مرداد 90 11:07
سلام

کجایی مامانی ....دلمون براتون تنگ شده
ممنون عزیزم

مامان النا
17 مرداد 90 12:56
سلام مامان اوا جان
خوبيد؟ميشه در مورد كادر بالاي وبلاگ(lilypie)منو راهنمايي كنيد؟ هر چقدر سعي ميكنم نميشه؟

حتما گلم
termeh
17 مرداد 90 14:19



مامان احسان دانشمند کوچک
19 مرداد 90 10:08
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,


زهرا
23 مرداد 90 1:12
قربونش بزممممممم
دوسش دارممممممم4

وای وینا هم میگه کیه ....انقدر من ادای بابا اتی رو در آوردمممممم
ههههههههه


مامان حسین
23 مرداد 90 10:16
سلام خوبین؟؟؟

اوا جونی چطوره؟؟؟
سلام عزیزم آوا هم خوبه ممنون

مامان گیسو
23 مرداد 90 17:35
سلام عزیزم خوبی ؟
مبارکهههههه
ان شاا... 120 سالگیشو جشن بگیری
بوسسسسسسس
رمزو برات گذاشتم


mamane amir ali
26 مرداد 90 0:36
sad saleh beshi khaleh jonam mobarakehhhhhhhhhhhh.
cheshm be ham bezari khastegarha ton ton miano aros mishi va mamaneh ava jon ham madarbozorg mageh na?
آره گلم

مامانی شیما وحدیث
30 مرداد 90 4:36
شب عفواست ومحتاج دعایم

زعمق دل دعایی کن برایم

اگر امشب به معشوقت رسیدی

خدارادرمیان اشک دیدی

کمی هم نزداویادی زماکن

کمی هم جای اوماراصداکن

دراین شب های عزیز التماس دعای مخصوص دارم


مامان قندعسل
30 مرداد 90 12:03
کجایییییییی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلمون تنگ شده

میایم خاله جون همین دورو براییم