آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازمون آوا

ده ماهگی دو دندونه

1390/4/11 19:11
نویسنده : مامی
5,195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عسلم

اینم جشن دندونی عزیزم

آوا در جشن دندونی

تا اونجا برات گفتم که قرار شد ببرمت آزمایشگاه

دوشنبه ظهر که بیدار شدی نمونت رو گرفتم و بردمت آزمایشگاه راستش

تست خون هم داشتی خانومه کلی دستت رو اینور و اونور کرد و نتونست

رگ کوچولوت رو پیدا کنه و گفت عصری ببرم تا خود خانم دکتر ازت تست بگیره

منم به بابا جون گفتم تا بیاد با هم بریم اسم شما و کار شما که وسط بیاد

بابایی روم رو زمین نمی زنه و خوب شد که امد

وای که نمی دونی چقدر رگت سخت پیدا شد بابایی و یه خانم دیگه شما رو

نگه داشتن منم باهات حرف می زدم تا حواست پرت بشه و دردت کمتر

باور کن نزدیک بود غش کنم و فشارم با دیدن اون سوزن بزرگ افتاد

خلاصه عزیزم به هر زوری بود برای سلامتیت ما خون رو دادیم تست کنن

 niniweblog.com

سه شنبه

نزدیک ظهر بود که رفتیم خونه مامان بزرگ جون تا با عمه جون برای روز جشن

دندونت گیفت درست کنیم

از صبح طبق گفته دکی بدنت پر از دونه قرمز شد اگه دکی نگفته بود من خیلی

نگران می شدم ولی چون دکی گفته بود بعد از تب بدنت می ریزه بیرون خیالم

کمی راحت بود

خلاصه گلم من یه گیفت خیلی خوشگل اما سخت می خواستم برات درست

کنم و فکر نمی کردم اینهمه کار ببره و حتی تا شب هم تموم نشه

ولی عمه جون قبول زحمت کرد و گفت برات حاضرشون می کنه

واقعا خیلی لطف کرد و خیلی هم خوشگل شدniniweblog.com

اینم گیفت ها روی میز و تزینات

گیفت

 niniweblog.com

چهارشنبه

خاله مهسا امد پیشمون تا کمکمون کنه  و با هم رفتیم کیک خوشگلت رو

سفارش دادیم. بعد یه کم تزیینات کردیم و بعدش هم رفتیم جواب آزمایشت

رو گرفتیم نمی دونم چرا دلم یهو شور زد و گفتم قبل از تعطیلات ببرم دکی ببنه

و راهی مطب دکی شدیم

خلاصه مرواریدم دکی وزنت کرد و از روز شنبه 150 گرم وزنت کمتر شده بود

و بهت انتی بیوتیک داد و گفت تا آزمایشت رو تکرار بدم

من هم خیلی ناراحت شدم و کلی حالم گرفته شد آخه اصلا دوست نداشتم

مریضی توی بدن ظریفت باشه

با دلخوری امدیم خونه و یه کم کارای جشن رو ردیف کردیم

اینم کیک خوشگلت

کیک

 niniweblog.com

پنجشنبه

صبح بابایی رفت کارای پذیرش آزمایشگاه رو انجام داد و دوباره نمونه گرفتم و

فرستادیم آزمایشگاه.

و بعد عمه جون گیفت های خوشگلت رو اورد. مامان بزرگ هم با آش دندونی

رسید و همه کارها رو اماده کردیم برای جشن اولین دندون نازنینت

مهمونا امدند و کلی خوششون امد راستش ما زیاد از این رسما نداریم

واسه همین واسه همه خیلی جدید بود

اینم آوا و بچه ها

بچه ها

اینم عصرانه

میز شام

کیک مرغ

کیک مرغ

niniweblog.com

جمعه

دندون دومت هم در امد اخه خیلی سخت اجازه می دید که توی دهنتون رو

بازدید کنم تازه اینهمه بابایی تلاش کرد تازه تونست امروز دوتا دندونات رو ببینه

 بعد هم رفتیم باغ دایی مصطفی که می شه دایی مامانم و خیلی خوش

گذشت و کلی با یاس نوه دایی بازی کردی و بعد از ظهر هم که همه رفتن

اب تنی شما هم دست و پات رو تو اب می زدی و کلی ذوق می کردی

اینم آوا و یاس عزیزم

یاس عزیز متولد 27 خرداد89 هست و یه دوماه و نیمی از شما بزرگتره

آوا و یاس

آوا و یاس2

 

niniweblog.com

شنبه

امروز پایان ده ماهگیته که با دو تا دندون و کلی کار جدید به پایان رسوندی

قد و وزنت مال هفته پیشه

قدت:69.........وزنت:8200.........دور سرت:45

یه کم هم از کارهات بگم:

از دیروز موقع شیر خوردن یه کم گاز هم می گیری الهی من فدای دندونت

بشم اخه درد داره مامانی جونم

انگشت اشاره ات رو می گیری سمت هرچی که خوشت میاد و شروع

می کنی به تعریف کردن

وقتی یکی حرف می زنه یهو الکی وسطش می خندی و جلب توجه می کنی

پاچه شلوارت رو می زنی بالا و پات رو بررسی می کنی

کف پاهات رو تو دستت می گیری و باهاشون دست می زنی

این چند روزه خیلی بد غذا شدی و سخت می خوری

عادت کردی راهت ببرم تا تو بغلم بخوابی مامان جون منم خیلی دوست دارم

تو بغلم باشی ولی به فکر منم باش عروسکم

زیر میز رو خیلی دوست داری و همش میری اونجا می شینی

دیگه من هر جا برم و صدات کنم خودت رو با سرعت می رسونی

وقتی نماز می خونم میای و کلی ذوق می کنی بعد از سر و کله من بالا

 می ری و آخر سر هم چادرم رو می گیری

چادر نماز

از آزمایشگاه زنگ زدن که بازم باید نمونه تکرار بشه الان هم خوابیدی و منتظرم

تا بیدار بشی و نمونه گیری کنم انشالله چیزی نباشه

 

خیلی برام عزیزی شکوفه صورتی مامان

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مامان غزل
11 تیر 90 20:59
سلام عزیزم
هم ده ماهگیت هم مرواریدات مبارک خاله.

مامان اوا جون خسته نباشی عزیزم .

مرسی عزیزم
فرانک
12 تیر 90 4:10
ده ماهگیت مبارک
خاطره جون خسته نباشی خدا کنه زود خوب بشی

مرسی عزیزم
لنا
12 تیر 90 8:28
به به چه کیکی چه میزی چه آوای نازی با اون لباساش عزیزم خیلی زحمت کشیدی ها مامانی دستت درد نکنه
سنگ تموم گذاشتی واسه دندون آوایی

ممنون خاله جون
مامان فرشته
12 تیر 90 21:56
سلام عزیزم
به به جای ما خالی
عجب مهمونی خوبی بوده همه چیز عالی بود دستت درد نکنه و خسته نباشی
عزیز خاله الهی قربون اون مرواریدای خوشگلت برم من
مبارک باشه گلم
بوسسسسسسسس

مرسی عزیزم
mamane amir ali
12 تیر 90 23:19
mersi azizam be ma sar mizani az nazaratetam mamnoonam.mobarak basheh dandonish.ishalah arosesh koni.che ba saligheh mehmooni gerefti.keiketam yademoon bedeh.beboosesh.salamat bashe ishalah.bi khodi azmayesh dadi.hameh bacheha tab mikonan.doneh ham mizanan.negaran nabash.

نمی دونم والا گفتم یه چکاپ کنم مرسی عزیزم
فرانک
13 تیر 90 0:37
خاطره جون آوا بهتره. جواب آزمایشش چی شد؟
یه خبری به ما بده
هنوز جواب نگرفتم گلم


مامان ماهان
13 تیر 90 8:26
سلام گلم مرواریدهای خوشگلت مبارکههههههههههههههههه
چه جشن با شکوهی گرفتین الهی همیشه جشن و شادی باشه
10 ماهگیتم مبارکههههههههههههه
اینم 10 تا شاخه گل برای آوای نازم
ممنون گلم

tفرزانه
14 تیر 90 1:03
سلام دو مرواریدی خاله ...

10 ماهگی و دومین دندونت مبارک گلک...

ایشالا که زود زود خوب خوب بشی خاله جون تا مامانت از نگرانی دربیاد .
مرسی خاله جونم
نی نی توپولی
14 تیر 90 16:58
سلام آوای خاله خوفی دخملی دلم برات تنگ شده بود اومدم وبتون مهمونی...
یه بوس میدی به خاله صبا..

مرسی خاله جون لطف کردی
مامان احسان
15 تیر 90 2:03
جشن دندونیت مبارک
ممنون عزیزم

مامان احسان
15 تیر 90 12:45
من شما رو لینک کردم
ممنون گلم

مامانی شیما وحدیث
15 تیر 90 19:08
سه گل روییده اندر باغ احساس /گل سوسن گل لاله گل یاس/
گل اول که ماه عالمین است /عزیز فاطمه نامش حسین است /
گل دوم نگر غرق است در فضل /امید مرتضی نامش ابوالفضلم
گل سوم گل میعاد باشد /امام چهارمین سجاد باشد م
اعیاد شعبانیه برشما مبارک باد

مرسی عزیزم عید شما هم مبارک
فرانک
16 تیر 90 19:34
عزیزم کجایی. دلم تنگ شده.
هستم گلم امدم سر زدم نظرات وبت باز نشد

مامان فرشته
16 تیر 90 21:14
دوست جونی من عاشق لباس قرمزه آوا جونم شدم
ببخشیدا از کجا خریدیش ؟

مرسی عزیزم
مامان حسین
16 تیر 90 23:32
مبارک باشه عزیزممممم دندونای قشنگت.
مامانی دستت درد نکنه چه عصرونه خوشگلی درست کردی .راستی تو اون طالبیا چی ریخته بودی؟؟؟
مرسی گلم

مامان ابوالفضل
17 تیر 90 0:39
سلام خانمی ماشالله دخترتون خیلی ناز و خواستنیه جای من ببوسش

مرسی دوستم
مامان فرشته
17 تیر 90 11:26
ممنون گلم
مبارکش باشه خیلی خوشگله

سيدمهدي
18 تیر 90 4:47
_%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
______%%____%%%__%____%
_____%__%_%%%%%%____%
______%___%%_____%____%
______%____%%%%%____%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%_______%%
________%%_________%%%
_______%%___________%%%
______%%____آپم_______%%%
_____%%________________%%
_____%%________________%%
_____%%%_______________%%
______%%______________%%%
_______%%%____________%%
_________%%%%________%%
پاشو بيا ديگه بخدا راست ميگم آپم

حتما میام
زهرا
18 تیر 90 11:31
salam azizam

man hamishe miam nazar bedam vali kode taeed nmiomadddd

mobarake dandoone 2khmalimoon
ramz roo hamkhoosoosi barat mifrestam ]


مرسی گلم لطف داری

مامان عسل و آریا
19 تیر 90 9:04
سلام گلم.جشن دندونی آوا جونم مبارک.انشالله همیشه شاد باشید.بوووووووس
مرسی عزیزم

هاله & termeh
6 مرداد 90 15:17
چه زیبا و چه جشنی
ممنون گلم

سپیده از وبلاگ "کودک من"
17 اردیبهشت 92 1:33
بفرمایید.
sepidehrostami33@yahoo.com


ممنون