آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازمون آوا

بهشت مادران

1390/2/31 21:16
نویسنده : مامی
2,150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مهربونمniniweblog.com

پنجشنبه یعنی 29اردیبهشت رفتیم پارک مادران با دوستای گلت : رها جون 2شهریور...

آرنیکا جون 3شهریور...آیسان جون 10شهریور و آواگله 11شهریور.........تاریخ تولداتون خیلی به

هم نزدیکهniniweblog.com

من تا حالا نرفته بودم ولی خیلی خوشم امد و قرار شد زود زود ببریمتون البته از این قرار ها همه 

می ذارن تا انشالله عملی بشه کلی راهه....خانومهای اونجا همشون ماشالله هوارتا بچه

داشتن ولی از اونجایی که خانومهای ایرانی حسابی بچه دوست دارن بازم دور شما چهارتا جمع

می شدن و می گفتن که براتون اسپند بدودیم.niniweblog.com

اینم چند تا عکس خوشگل از روز قرار

از راست آوا...آیسان...رها...آرنیکا

بهشت مادران

یه عکس قشنگ از رها و آرنیکا

بهشت مادران2

 

بهشت مادران3

راستی یه کم هم از خودت بنویسم و کارهات

niniweblog.com

خیلی دوست داشتنی هستی گلم یه کارهای بامزه ای می کنی که من دلم برات ضعف میره

خوبه این شیرین کاریها رو می کنی هان وگرنه کی می خواست شب صد بار بیدار بشه و نق و 

نوقهای شما رو جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟niniweblog.com

دیگه کامل و بدون تکیه گاه می شینی و اگر چیزی بخوای خودت دولا می شی و بر می داری

اگر هم دستت نرسه و ببینی تعادلت در خطره بی خیال می شیniniweblog.com

 

دیگه با همون شعره که گفتم دست میزنی و انگشتات هم به هم گیر نمی کنه و دست زدنت

یه صدای کمی هم  میده که الهی من قربون اون صدای نازش برمniniweblog.com

 

دامنه کلمات و صداهایی که در میاری زیاد شده چند روزه دیگه "آب" یا "هاپ" رو می گی و

دهنت رو باز می کنی مثل جوجه بعد من رو نگاه می کنی من که با دهان باز می گم آب شما

هم تکرار می کنی البته تو حال و هوای خودت هم هی تکرار می کنی که یادت نره

و با عمه حمیده شعار ها رو هم خوانی می کنی بخصوص لالا لالایی رو که خیلی بامزه

می خونیniniweblog.com

و اینکه بسیار دوست داری که بایستی و همش از من بالا میری فکر کنم می خوای هوافضا

بخونی مادر.....niniweblog.com

خیلی دوست دارم کوچولوی نرم و نازکمniniweblog.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مادر کوثر
31 اردیبهشت 90 21:24
وای خدا چه نی نی های ملوسییییییییییی
آوا جونم بخورمتتتتتتتت
مرسی خاله جون

زهرا
1 خرداد 90 2:06
ای جونممممممممممممممم
چه نازنازییییییی

جای پرنسس ویونای من خالیییییییییییییییییییییی
ببوس دخمل طلارو
مرسي خاله جوني و پرنسس خوشمل

لنا
1 خرداد 90 9:02
سلام عزیزم
آخی چه عکسای نازی تعریف این بهشت رو زیاد شنیدم حتما میریم یک بار
خوش باشی

ممنون خاله جوني يه بار با هم بريم خيلي خوبه
مامان فرزانه
1 خرداد 90 12:07
سلام آوا جونم چرا دیگه پیش ما نمیای گلم


ميام عزيزم
فرانک
1 خرداد 90 15:11
آوا جون خوب رفیق باز شدی خاله
مرسي خاله

مامان غزل
2 خرداد 90 12:38
سلام خوبید؟
بهبه چه نی نیهای خوشملی
مامان اوای عزیز روزت مبارک عزیزم.

Merci azizam
مامان حسین
2 خرداد 90 13:06
سلام مامان مهربون
روزت مبارک

Merci golam
سارا
2 خرداد 90 16:00
مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن



روزت مبارک عزیزممممممم


merci golam
مامان شنتيا
3 خرداد 90 12:39
هزار ماشا... به دختر نازو وبانمك مامان
دوست جونم روز مادرو بهت تبريك ميگم و برات آرزوي سلامتي ميكنم.

Merci golam
فرزانه
3 خرداد 90 12:42
سلام
خوبی خاطره جونم ؟ واییییییییی چه عکسای قشنگی خدای من آوا عروسک رو ببینید

Mamnoon khale joon
مامان قندعسل
3 خرداد 90 20:20
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر مهربون. . .



merci azizam
rahim
4 خرداد 90 18:43
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با تشکر


mamane amir ali
5 خرداد 90 11:20
salam.azizam.vai ghash kardam che axhayi .nazi.bebooseshan.rasti roozat ham moobarak.omidvaram hamisheh movafagh bashi.

Merci azizam
فرناز
7 خرداد 90 1:05
وای خدا این دخملا چه نازن. آوا مثل عروسک شده تو عکس اول ماشالله خیلی نازه بووووس

مرسی عزیزم
مامان حسین
7 خرداد 90 12:10



نی نی توپولی
15 تیر 90 10:58
سلام هر وقت میام وب شما به ذوق و سلیقه شما احسنت میگم
مرسی گلم

نی نی توپولی
15 تیر 90 10:58
هر گل خوشبو که گل یاس نیست

هر چه تلألو کند الماس نیست

ماه زیاد است و برادر بسی

هیچ یکی حضرت عبـاس نیست