آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

دختر نازمون آوا

بزرگ شدی عسلم

1390/1/24 2:52
نویسنده : مامی
729 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم

داشتم اولین عکساتو نگاه می کردم .....باورم نمی شه اینهمه وقت گذشته و تو اینهمه بزرگ

شدی و داری تند تند رشد می کنیniniweblog.com

احساس خیلی عجیبی بهم دست داد.........نمی تونم به خاطر بیارم که تو یه ذره هم منو اذیت

کرده باشی همش عشق و دوست داشتنه که تو ذهنمه.....البته من هم حسابی باهات راه میام

انقدر با عشق به من نگاه می کنی که دلم می لرزهniniweblog.com

باور کن تا به حال هیچکس اینهمه عمیق تو چشمام نگاه نکرده و تو اولین نفری هستی که 

تو عمق چشمای من اقامت داری

همش حواست به منه که ازت دور نشم

همش با نگاهت داری منو تعقیب می کنی

و تو هر کلامت داری منو صدا می کنی

                                              و من

                                                     وقتی خوابی منتظرم تا بیدار بشی

                                                    وقتی بیداری همش بوت می کنم

                                                    و وقتی توی آغوشمی می فشارمت

خیلی دوست داشتنی هستی عشقم

niniweblog.com

و من یه بار دیگه برای تمام اونهایی که هنوز منتظر مادر شدن هستن از ته قلبم دعا می کنم

خدا جونم این یه احساس پاکه

یه دنیای واقعی و یه عشق حقیقی  

همه اونایی که چشم به راه هستن رو خوشحال کن و تو دلشون با این آرامش وصف ناپذیر

پر از شادی کن

niniweblog.com

امروز داشتم ازت فیلم می گرفتم آخه یاد گرفتی وقتی می ذارمت روی شکمت خودت رو

می چرخونی و به رو بر می گردی.........نکنه یهو حواست پرت بشه یه کم سینه خیز بری هان

نمی خواد بری عسلم من خودم هرجا بخوای می برمت niniweblog.com

نمی دونم چرا امروز همش بهم می چسبیدی  

چندتا عکس هم دارم که الان خوابیدی منم خوابم میاد فردا رو یه پست دیگه برات می ذارم

البته یکیش طبق معمول سوغاتیه خوشگله خاله گلناز جونه که حتما می ذارم تا بعدا ببینی

که چقدر عزیز هستی و تند تند سوغاتی ها رو مال خودت می کنی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان زهرا نازنازی
24 فروردین 90 3:24

مرسی مهربونم

مامان شنتيا
24 فروردین 90 11:07
سلام مامان آوا اميدوارم حالت خوبه خوب باشه پست جديد گذاشتم.
آواي خوشگلو ببوس
حتما سر میزنم گلم

مامان فرشته
24 فروردین 90 12:26
سلام عزیزم
الهی قربون این عزیز خاله برم من که دوستامو عاشق خودش کرده بوسسسسسسس

برات رمز گذاشتم
مرسی دوست جونم......خاله جونم دوستات خودشون خوبن آخه

فرزانه
24 فروردین 90 12:39
واقعا نی نی ها زودتر از اونچیزی که فکرش رو میکردیم دارن بزرگ میشن .

آوا جونی رو ببوس .
مرسی خاله گلم
مامان قندعسل
24 فروردین 90 13:18
سلام اره جدا مادر بودن خیلی حس خوبیه....مخصوصا که وروجکا روز به روز شیرین ترمیشین منم از ته دل واسه منتظرای نی نی دعا میکنم...

مرسی گلم
سارا
24 فروردین 90 14:31
درست می گی خانمی بچه ها زود بزرگ میشن وسختیهاشون از یاد می ره ولی کاش کوچیک بمونن بهتره

مرسی دوستم
mamane amir ali
25 فروردین 90 0:11
mersiiii.mamane ava joon.hatman khob shod yadam andakhtia.


فرانک
25 فروردین 90 21:47
وای چه زود بزرگ می شند .عکساش رو بزار سرحال بشیم

حتما میزارم گلم
مامان شنتيا
3 اردیبهشت 90 8:19
سلام مامان آوا من بيمه شعبه تهرانپارس هستم ولي چند روز پيش اونجا نبودم كم سعادت بودم.پس هم محلي هستيم شما هم مال شرق تهرانيد.آواي گلمو ببوسيد با آرزوي ديدار


Mer30golam