آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

دختر نازمون آوا

آوای 90

1390/1/6 18:39
نویسنده : مامی
923 بازدید
اشتراک گذاری

عکسای نوروز امسال بلاخره رسیدniniweblog.com

 

niniweblog.com

لحظه سال تحویل که همه مون خواب بودیم خدایی خیلی دیر وقت بود ........

شما که تازه خوابت یه کم بهتر شده و به سختی ۱۲ شب تا ۱ می خوابی و نمی شد ۲ بیدارت

کنم.... من که تازه شما رو خوابونده بودم خودمم خوابم بردniniweblog.comبابا گله هم دید خبری از ما دوتا

نیست امد خوابید...... صبح بیدار شدیم دیدیم به همین راحتی عید امده خونمون

niniweblog.com

 هوای روز اول واقعا بهاری بود یه آفتاب کم رنگ و پر حرارت و کلی بوی شکوفه و سبزه همه جا رو پر کرده بود

و ما رفتیم عید دیدنی خونه مامان بزرگ جون اینم هفت سینشون که عمه جون زحمت کشیده

خوشگل تزئینش کرده

بعد ناهار هم یه کم خوابیدیم و عیدی ها رو حسابی گرفتی و خوشحال شدیniniweblog.com

عصر هم رفتیم خونه مامان بزرگ مهربون و اونجا هم کلی عیدی به جیب زدی و یادمون رفت با

سفره هفت سینشون ازت عکس بندازم و بعد هم رفتیم خونه مامان شمسی و با ماهیاشون

عکس گرفتی

اینم آوا و ثمین عمه نفیسه

وقتی هم رفتیم خونه مامان ملوک کلی بهت خوش گذشت و برای محمد امین کلی ذوق کردی

اونم هرجا تو رو میبردم میومد آخرش هم که خوابیدی امد پیشت خوابید..اخه محمد امین عزیزمه

خلاصه که از روزهای بعد هم رفتیم عید دیدنی ولی زیاد خوشت نیومد و مخصوصا اگه زیاد این ور و

اونور میرفتیم کلافه می شدی.......... بعضی جا ها کلی براشون می خندیدی و بعضی جا ها کلا

غر بودیniniweblog.com

پنجشنبه هم رفتیم دماوند باغه مامان شمسی همه بودن و کلی خندیدیم و تو هم کلی

خوابیدی و برای اینکه یه قاشق غذا بخوری همه دورت نشستن و برات می خوندن و دست

می زدن تو باغ سرد بود و نشد ازت عکس بگیرم

امسال برعکس هر سال که امکان نداشت مسافرت نریم هیچ جا نرفتیم  نمی دونم چرا؟niniweblog.com

این خلاصه اخبار هفته اول عید بود ........امروز بابا گله رفته سر کار........ عصری هم میخوایم

بریم عید دیدنی

niniweblog.comniniweblog.comدوستت دارم عسلکمniniweblog.comniniweblog.com

راستی یادم افتاد که برگشتنه تو راهها خاله لنا رو هم دیدیمniniweblog.com و کلی ذوق کردیم

آخه خاله لنا خیلی خوب و مهربونه دوستت دارم خاله جونمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان فرشته
6 فروردین 90 14:20
سلام عزیز دلم امیدوار همیشه بهتون خوش بگذره بوسسسسسس
تو باغ جای منم خالی می کردین


مرسی گلم؛ جاتون خیلی خالی بود؛ بوس به نی نی جونت
بابای آوا
7 فروردین 90 1:52
الهی قربون دخترم برم با این عکساش.
اینا رو نزار تو نت.چشمش میزنند دخترمو.

مرسی بابای که سرزدی؛نه همه خاله جونا خوبن هیچکی چشم نمیزنه
لنا
7 فروردین 90 8:01
ای جانم خاله قربونت برم با موهای نازت مامانی براش اسپند دود کن که بابایی هم خیالش راحت باشه
آوا جونم امیدورام امسال دخمل خوبی باشی و غذاهات و بخوری و خوب بخوابی تا مامانی خوشحال بشه

مرسی خاله جونی عزیز مهربون و خوبم
سارا
7 فروردین 90 10:48
سلام مامان آوا چه عکسای قشنگی خاله قربونت با اون گل سر قشنگت و لباس صورتی

مرسی خاله مهربونم
مامان غزل
7 فروردین 90 10:49
سلام عزیزم. سال نو مبارک.
دخملی رو ببوس.

ممنون عزیزم
زينب عشق مامان و بابا
7 فروردین 90 13:02
هزار ماشاالله به دخمل ناز

مرسی خاله جونم
الی
7 فروردین 90 15:28
________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* پش ما بیا منتظریم *•~-.¸,.-~*...........


مرسی عزیزم
الی
7 فروردین 90 21:17
سلام خاله ی مهربون مرسی بهم سر زدی عید شماهم مبارک خاله جون تو اتخاب یه اسم خوشکل بهم کمک کن
بووووووووووووووووووس

حتما گلم
مامان فرشته
8 فروردین 90 12:21
سلام مامان آوا جونم
من چرا عکس ها رو نمی بینم
چند بار رفتم بیرون و دوباره وارد شدم اما عکسی ندیدم
گریهههههههه منم عکس می خوام


گلم show picture رو بزن شاید باز بشن........نمی دونم چرا بعضی سایتا که عکس آپلود می کنم یهو عکسا رو باز نمی کنن(
مامان فرشته
8 فروردین 90 16:30
هورااااااااااااااااااا موفق شدم دیدم بالاخره
چه هفت سین خوشگلی
ای جانم آوا جونم خیلی ناز شده ماشاا... چشمم کف پاش بوسسسسسسسسسسسسس

مرسی عزیزم
لنا
9 فروردین 90 7:47
الهی قربونت برم خاله که تو راهها دیدمت مظلومانه لم داده بودی بیرون تماشا میکردی عزیزم
منم خیلی دوست دارم هم تورو هم مامانی گلت رو

آخه تو عزیزمی گل نازنینمی
مونا (مامان النا )
9 فروردین 90 17:39
سلام عزیزم
ممنونم از لطفت
ممنونم که به ما سر زدی عزیزم
دختر گلت رو ببوس


مرسی عزیزم
mamane amirreza,melika
10 فروردین 90 23:40
salam avaa joon,eydet mobarak,enshaalah 120 sal kenare sofre haftsinhaye khoshghele mamanet eyd ra jashn begiri

ممنون عزیزم؛ انشالله گلهای شماهم در کنارتون همیشه شاداب باشند

سارا
11 فروردین 90 13:40
سلام آوا جونم سلام مامانی گلش خوبین؟قربونت برم خاله که اینقدر نازی
سلام عزیزم خوبیم خدا رو شکر؛ خیلی ممنون خاله سارا جون که بهمون سر می زنی

مامان فرشته
13 فروردین 90 10:22
سلام عزیز دلم حتماً گلم مگه می شه شما رو فراموش کنم
شما همیشه به من لطف داری و منو شرمنده می کنی بوسسسسسس برای مامان جون و آوای نازنینم

خودت خوبی بهترینم
مامان زهرا نازنازی
13 فروردین 90 23:22
اولین عید آوا جون مبارک باشه

خیلی عکساتون قشنگ بودن

خدا حفظش کنه


مرسی خوب من
سارا
13 فروردین 90 23:31
سلام خانمی ممنونم که به من سر زدی باور کن هر راهی رو امتحان کردم بعضی از دکتر ها هم می گن شاید جذب کلسیمش پائین برام دعا کن بوسسسسسسسسسس

حتما عزیزم
فرزانه
14 فروردین 90 10:27
اولین عید زیبتون در کنار آوا نازتون مبارک ....
مادر خانمی از طرف من بماچش این ملوسک رو .
سال خوبی در کنار هم داشته باشید .

مرسی عزیزترینم
فرانک
16 فروردین 90 14:47
ما اومدیم کلی دلمون براتو ن تنگ شده بود .

خوش امدید گلم... ما هم دلمون براتئن تنگیده بود