آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

دختر نازمون آوا

گزارش تصویری امروز

1389/12/6 16:39
نویسنده : مامی
776 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره وبلاگمون به روز شد فقط یه سری عکس مونده که بعدا میذارم

کمتر از یک هفته دیگه ۶ ماهگی آوا جونم تموم میشه

دیگه می تونی غذا خوردن رو شروع کنی

فکر کنم خیلی دوست داشته باشی آخه ۶ ماهه که فقط داری شیر می خوری

منم خیلی دوست دارم زودتر بهت غذا بدم خدا کنه خوب بخوری 

امروز صبح که البته ساعت ۱۲:۳۰ ظهر بود از خواب بیدار شدی

گذاشتمت رو شکمت و کلی دست و پا زدی و بلاخره یه کم در جا چرخیدی تا جورابتو برداری

بعد هم نشوندمت تا بی بی انیشتن ببینی خودت کلی نشستی منم یه متکا گذاشتم

پشتت تا راحت بشینی و طبق معمول کلی به کارتونا خندیدی

با این همه دقت نگاه می کنی:

تو روروئک هم هرجا می خوای راحت میری و چیزای رو میز رو میکشی به طرف خودت

هفته پیش شمال بودیم ولی چون بارونی بود فقط ۲تا عکس انداختیم

الان هم خوابت میاد و داری از کله من بالا میری

 

چهارشنبه هم مولودی بودیم و این هم لباس خوشگلت

دوربین رو میشناسی و تا میارم و میگم یک دو سه می خندی

راستی اگه گذاشته بودم تا الان پاهات رو تا ته خورده بودی

خلاصه حسابی بازیگوش شدی و من از صبح تا الان دارم این صفحه رو می نویسم و تو نمی ذاری

دوستت دارم دخمل کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان آریا
6 اسفند 89 18:05
سلام.من تمام مطالب وبلاگتون را خوندم.خدا آوای عزیز را براتون حفظ کنه.آواجون را از طرف من هم ببوسید.


مرسی عزیزم خوشحالم کردی
فاطمه
6 اسفند 89 20:37
سلام به آوای عزیز و به مادر گرامی
خدا این دخمل ناز رو براتون حفظش کنه
من دخمل خوشملتون رو لینکیدم


من هم به دنیای شیشه شما سر میزنم ببخشید که نمی تونم زیاد بیام ولی حتما لینکتون می کنم
مامان آریا و عسل
6 اسفند 89 21:50
ممنونم دوست خوبم بخاطر حضور گرمت توی وبلاگ گل پسرم.
راستی مادر آوا جان چه هدیه هایی خوشگلی برای مهمون هاتون درست کرده بودید.خودتون جعبه های خوشگلش را درست کرده بودید؟
خیلی ایده ی قشنگی بود.
من خیلی عکس آواخانم که برای عکس وبلاگتون گذاشتید(بالای صفحه سمت راست) را دوست دارم.هر وقت صفحه ی وبلاگتون را باز می کنم کلی ماشالله به آواجون می گم.


سلام عزیزم لطف داری .......جعبه ها رو با اون شکمه گنده خودم درست کردم ولی از نتیجه اش راضی بودم
مامان فرشته
6 اسفند 89 23:24
سلامممممم ماشاا... به این هوشششششش ............... شمال خوش گذشت ان شاا... همیشه به سفر و شادی


سلام دوست جونم خوبی؟ ایشالله شما هم سه تایی برید مسافرت و کلی خوش بگذرونید
لنا
7 اسفند 89 7:46
ای جانم خیلی باحاله چه جوری تلویزیون نگاه میکنه بچمون باهوشه ها


ایشالله دخی شما هم بزودی بیاد تو دلتون خاله جون
شیرین مامان لیلی
8 اسفند 89 12:35
ماشالله به اوا خانوم با اینهمه دقت تی وی میبینه ...پاهاشم با خنده میخوره خوشمل خانوم...ببوسش مامانی


سلام گلم مرسی از اینکه پیش ما میای
مامان قندعسل
8 اسفند 89 19:01
سلام ماشالله اوا جون خیلی فعالهما هم تازه واسه محمد جون روروک گرفتیم میشینه و میره


عزیزم ایشالله مبارک باشه و به سلامتی استفاده کنه