آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازمون آوا

چهار ماهگی دنیای من

1389/11/27 18:49
نویسنده : مامی
677 بازدید
اشتراک گذاری

و خدا تو را به ما داد..........

تو که نهایت آرامشی               تو که کوچکی            اما همه دنیای مایی

و امروز چهار ماه و بیست روز است که با ما هستی

و با نگاههای عمیقت ما را شیفته خود کردی

مانند دانه های برف سفیدی

مانند غنچه گل لطیف

دلم برای لحظه های که تو شکمم بودی تنگ شده

یه وقتا دلم یهو برات ضعف میره

میام سراغت و محکم می بوسمت

حتی وقتی خوابی

الان هم دوست داری باهات بازی کنم

و نمی ذاری برات نامه بنویسم

دوستت دارم آوای نازنین کوچولوم

                    ۸۹/۱۰/۲۹

به پایان چهارماهگی رسیدیم

 واکسن زدیم و تو هم خدا رو شکر زیاد اذیت نشدی

همه چیزو با دستت می گیری و فوری می کنی تو دهنت

پتوت رو حسابی میشناسی و باهاش بازی میکنی

به هردو طرفت کامل غلط می زنی ولی هنوز پشت و رو نمیشی

با صدای بلند می خندی و دلمون رو آب می کنی

همش می خوای باهات بازی کنم

سر غذا هم انقدر قاشقامون رو تعقیب می کنی تا ما از خوردن دست بکشیم

صبحا که بیدار میشی با دست و پای کوچولوت بازی می کنی و از خودت صدا در میاری تا منو

بیدار کنی بعد هم که منو می بینی یه لبخند می زنی و من هزارتا بوست می کنم

آخه تو عزیزمی گل نازنینمی

وزن چهار ماهگی:۵۷۰۰.........قد:۵۹..............دور سر:۴۰

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فرزانه
28 بهمن 89 0:40
سلام عزیزم خدا آوا جونتو نگه داره بهترین زمان آرامش برای 4 / 5 ماهگیه ازش بهترین استفاده رو ببر که حسرت این روزا رو هم می خوری من که همیشه اون موقع نیایشم رو خیلی دوست داشتم الان خیلی شیطون شده
مامان فرشته
28 بهمن 89 15:51
سلامممممممممممم خوبین ؟ الهی واکسن زدی گل خاله ............. الان دیگه یک ماه گذشته فکر کنم دیگه یادت رفته آخه دیگه بزرگ شدی خانم شدی بوسسسسسسسسسسس


آره خاله جون این ماه باید واکسن 6 ماهگی رو بزنم بعدش دیگه تا یکسالگی راحتم