آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازمون آوا

مناسبت ها و مسافرت ها

1389/11/27 19:12
نویسنده : مامی
721 بازدید
اشتراک گذاری

اواخر آبان ماه بود که برای روز عرفه و عید قربان رفتیم مشهد

و تو مشهدی شدی و من تو رو مثل خودم سپردمت به امام رضا (ع) تا در پناه خودش نگهمون داره

عید غدیر و آوا سادات:

عاشورا بود که بردیمت تکیه نیاوران تا اسمت تو لیست عزاداران امام حسین (ع) ثبت بشه:

شب یلدا:

 

یه شمال خوب و دریا کنار:

نمی دونم چرا عکسا پریده بود مجبور شدم دوباره آپلود کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان قندعسل
27 بهمن 89 11:19
سلام من لینکت کردم


مرسی گلم من همینطور
مامان فرشته
27 بهمن 89 12:15
سلام خاطره جونم چه جالب منم اواخر آبان مشهد بودم البته بین دو تا عید امیدوارم همونجوری که من حاجت گرفتم شما هم به خواسته هات برسی و این عزیز خاله همیشه سلامت باشه زیر سایه پدر و مادر مهربونش


ایشالله همه به خواسته های قلبیشون برسن گلم
لنا
27 بهمن 89 15:17
امیدوارم امام رضا این نی نی ناز رو همیهش واست حفظ کنه
لنا
27 بهمن 89 15:18
راستی هر چی میکیشی از این شمال این دریا کنار میکشیم ها


mamane amir ali
27 بهمن 89 20:04
naziiiiiiiiiiiiiiiii.mashalah .khoda hefzesh koneh
حميده سادات
29 بهمن 89 0:15
خيلي خوشگلي عزيز دلم بوس آوا جونم و خاطره جون ممنون