آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

دختر نازمون آوا

پنچ ماهگی گلکم

1389/12/6 13:42
نویسنده : مامی
888 بازدید
اشتراک گذاری

 

شب از نیمه گذشته

تو خوابیدی

دستای کوچیکت رو میگیرم

نفس عمیقی میکشی

دلم مثل همیشه برات ضعف میره

بوت می کنم

بوی عشق میدی

می بوسمت و با یاد نگاه های پرشورت به خواب میرم

دوستت دارم آوا جونم

               ۸۹/۱۱/۱۴

 

پنج ماهگی هم به یک چشم به هم زدن تمام شد

تو این ماه از روروئک خیلی استقبال کردی با اینکه دکترت گفت نذارم سوارش بشی ولی تو

خیلی دوست داری که باهاش این ور و اون ور بری

دوست داری بشینی و بایستی

کله ی "ب" رو تلفظ می کنی مخصوصا "بو" رو زیاد می گی و با تمرکز دهن من رو نگاه می کنی تا

بتونی چیزایی که من میگم رو تکرار کنی

آب جوشیده رو با فنجون می خوری و کلی لذت می بری

وزن پنج ماهگی: ۶۵۰۰..........قد:۶۱..............دور سر:۴۱

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

لنا
7 اسفند 89 7:44
دوستم این دخملت خیلی خوشگلتر شده ها ماشالا واسش اسپند دود کن چه موهای نازی