آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

دختر نازمون آوا

یک ماهگی خورشیدکم

1389/11/25 15:24
نویسنده : مامی
876 بازدید
اشتراک گذاری

سلام غنچه کوچولوی مامان

عزیزم این ماه خیلی زود گذشت

۳۰ روزه که در کنارمون هستی و به زندگیمون طراوت خاصی دادی

۳۰ روزه که از مادر شدنم هر روز بیشتر از روز قبل لذت میبرم

                         و از خدای بزرگ می خوام

که این نعمت شیرین رو به همه اونهایی که دوست دارن عطا کنه

همه اونهایی که چشم به راه این خبر هستن ........

.

.

این ماه ما پیش مامان بزرگ مهربون تو لواسون موندیم

به جز یکی دوبار بیرون نرفتیم و من همینطوری هی دارم قربونت می رم

وزن یک ماهگی:۳۱۰۰............قد:۴۸...............دور سر:۳۶

                                                            ۸۹/۷/۱۱

 

 

سلام گل قشنگم

الهی فدات بشم که بیشتر ا ز آنچه که فکرش رو می کردم دوستت دارم

الان رو پام خوابیدی و با آرامشت به همه انتظار ها

                                                     و نگرانیها

                                               به زیبایی پایان دادی

الان با گرمای وجودت

                 کانون زندگیمون شدی 

 و مثل یک خورشیدک نازی که ما همش دورت می گردیم

                                           دوستت دارم زندگی من

                                                       ۸۹/۷/۱۶

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان فرشته
25 بهمن 89 15:35
ان شاا... همیشه خوشحال باشی عزیزم
حميده سادات
25 بهمن 89 17:29
سلام خاطره جون خيلي خوب شده ممنون
لنا
26 بهمن 89 8:36
عزیزم علیه امیدوارم همیشه گرمای زندگیتون برقرار باشه
لنا
26 بهمن 89 13:19