آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دختر نازمون آوا

عروسک بازی های من

1393/11/28 0:25
نویسنده : مامی
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه خانمم ، سلام عروسک سخن گوی کوچکم... فکر نمی کردم اینهمه وقت نرسم بیام یه سر به وبلاگ شما عروسک خانم

بزنم . ولی خوب دیر شد شرمنده دخی گله مامان... این روزهای آخر سالی تند تر از روزهای دیگه می گذره انگار سال هم دوست داره

زودتر تموم بشه ... نو بشه .. از اول شروع کنه .. سال هم دوست داره بره ... نمی دونم شاید سال نو دوست داره زودتر بیاد..

این روزها صبور تر از قبل و گاه عجولتر با شما هستم ...روزهای خوب خیلی خوبن روزهای قشنگ که یه دختر کوچولو میاد و کنارم

میشینه و برام یه داستان خیالی می گه از تموم کارتن هایی که دیده یه عالمه شخصیت درمیاره و همه رو به هم وصل می کنه و من

باید سراسر گوش و چشم با دقت به همش گوش بدم و سوالهای اتفاقی شما رو جواب بدم یا اینکه یهو می پرسی مگه نه مامان؟

و باید با تایید خودم بقیه قصه ات رو بسازم... همش دنبال جواب می گردی اگه جواب ندم می گی مامان بگو به خاطر اینکه .. و من

باید از خودم یه دلیل قانع کننده بگم و شروع جمله من اینه : به خاطر اینکه .. چند روزیه بعد از ظهرا بعد کلاسهات با هم میشینیم و

یه کارتن از هارد پر از کارتنمون انتخاب می کنیم و با هم می بینیم واقعا که حس خوبیه خودمم کلی سرگرم میشم

البته کارتن های مورد علاقتون سرجاشونه مثل وودی(توی استور 1 و 2) یا الکس( ماداگاسکار مخصوصا 3 ) و مک کویین 1 و2 خلاصه

روزی یه سی دی کارتن اجازه داری ببینی و می تونی انتخاب کنی جدید ببینی یا همون قبلیا رو..

دیگه به کلاسها عادت کردی البته گاهی روزها می گی میشه نرم؟ و وقتی برات کیک و خوراکیهات رو میذارم و میگم که دوستات

منتظرت هستن حاضر میشی و میری .. اقلب دیر تر از ساعت 10 میرسیم و وقتی میری تو کلاس همه میگن آوا بیا پیش ما بشین و

شما  هم کلی حال می کنی و بعد کلاس هم بهم میگی اخه نمی شه که پیش همه بشینم تیچر مهربون می گه پیش یه نفر

بشین:) شبها تو تخت خواب برات بلند چهار قل رو می خونم چند شب پیش یه کم مکث کردم دیدم اخد ایه ها رو یاد گرفتی خیلی

خوشحال شدم و دوست دارم سوره های کوچیک رو یاد بگیری البته تو کلاسها هم سوره ها رو یادتون میدن هم عربی هم انگلیسی

ولی خوب چون شما معمولا یه ربع اول دیر میرسی در تمرین قران نیستی..

خلاصه این روزها به سرعت می گذره ثبت لحطات خیلی شیرینه وقتی نگاهت می کنم و میبینم یه دختر 4 ساله داره برام

حرف میزنه راه میره و کلی ادا و اصول داره دلم ضعف میره همش میگم خدایا به همه منتطران نی نی این لذت مادر بودن رو بپشان

خیلی دوست دارم دخترک دوست داشتنیم می بوسمت و امیدوارم همیشه در پناه خدا شاد و موفق باشی

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان عالمه
1 اسفند 93 20:26
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ____من آپم___ _ ______# #__________#____________بدو بیا___ا ___ # _#_________#_________________ا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_# ___##__#________#___#________#__#_____________### ____##__##____##__#___________#__##_________## ______##__####__##______________#__##_____## ________########___________________#######
یسنا
6 اسفند 93 13:14
سلام.از نی نی عکس مزاحم میشم سایت نی نی عکس سایتیه که ما از مادرای بچه ها خواستیم تا عکس نی نی هاشونو برای ما آپلودکنن و ما طبق روال هرهفته بنا به امتیاز کاربران بهشون جایزه میدیم سایت ما روزانه بیش از 3000 بازدید کننده داره و در گوگل دومین سایت در حوزه کودک هست حال از شما میخواهیم که اگر مایلید بعد از بازدید از سایت ما و تمایل به همکاری در زمینه تبلیغات موافقت خودتون رو به ما از طریق ایمیل یا تلفن مدیریت اعلام کنید تا با شما تماس بگیریم و در این زمینه صحبت کنیم باتشکر info@niniaxs.ir 02177521784